17 Aralık 2017 Pazar

Gittigidiyor'dan aldığım yazıcı arızalı çıktı, şikayetçiyim

04/12/2017'de Gittigidiyor'dan ''Canon E414 Renkli Bitmeyen Kartuşlu Yazıcı YENİ SERİ ÜRÜN (#315914483)Hemen Kargo, Profesyonel Üretim...'' bu ürünün siparişini verdim ve parasını kredi kartıyla ödeyerek aldım.

Yazıcıyı eve bir kargo firması getirdi. Yazıcıyı çalıştırmak istediğimizde içinden garanti belgesi ve kullanım talimatı çıkmadığı gibi yazıcı çalışmadı. Bunun üzerine siteye mesaj göndererek bilgi verdim, yetkili, kablo bağlantılarının olmadığını söyledi ve özel bir kelepçe gönderdi, yaptığı tarife uygun kablo bağlantılarını yapmış olmamıza rağmen yazıcı gene çalışmadı.

Yetkiliye tekrar bildirdim, defalarca aradıktan sonra cevap veren bu yetkili, sizin hatanız, bozdunuz, sürekli sizinle mi uğraşacağım gibi suçlamalarla hakaretler dolu cevaplar aldım. Yazıcıyı ya tamir edin ya da geri alın dememe rağmen, mal değer kaybına uğradığı için geri alamayacağını belirten bir mesaj gönderdi ve bir daha da telefonlarımı açmadı. Tüm bu yazışmalar mail ortamında yapıldı.

Sonuç olarak bana satmış oldukları bu arızalı yazıcıyı iade etmek istiyorum.

Gittigidiyor ist-tekno-bilisim satıcısı tarafından mağdur edildim, şikayetçiyim.

Ekaterina Ergün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder