17 Ekim 2012 Çarşamba

Turkcell 12 ay taahhütlü tarifesinden erken ayrılan müşterisinden cayma bedeli istiyor

18 eylül 2011 tarihinde Turkcell'e 12 ay taahhütle iki hattımı taşıdım. Hesap kesim tarihimde ayın 10. günü oldu. Kontratın bitiş ayı olan Eylül'ün 9'unda da başka operatöre geçtim. Kampanyadan 9 gün erken ayrıldım diye 98 TL cayma bedeli istiyorlar. İtiraz ettim ama kabul etmiyorlar. Hesap kesim tarihinden sonra bir gün bile daha fazla kullansan bir aylık fatura isteyenlere diyorum ben toplam 12 fatura ödüyorum hiç fayda etmiyor. Ben ne söylersem söyleyeyim hiç fayda etmiyor bozuk plak gibi aynı şeyi söylüyor müşteri hizmetleri. Hani nerede MÜŞTERİ HER ZAMAN HAKLIDIR zihniyeti. Çoktan ölmüş bitmiş. Halbuki böyle büyük şirketlerin bu paralara ihtiyacı mı var? Bir daha Turkcell'e geçme ihtimalim varsa bile bitti!!!! Artık önünden bile geçmem!!! Yazık çok yazık. Olan benim 200 TL'ye olacak. Haram olsun. Turkcell'i hiç kimseye tavsiye etmiyorum.

Ertan N.

Ertan Bey,
Kampanya 12 taahhüt ile yapıldığından sizin 12 fatura dönemi tarifede kalmış olmanız yeterli olmayabilir. Ancak konu ile ilgili olarak şikayetinizi BTK üzerinden formu doldurarak yapabilirsiniz. Son derece hızlı ve net bir sonuç alacaksınız. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Tüketici Online Şikayet Formu burada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder