17 Temmuz 2014 Perşembe

Thomas Taw Saç Bakım Seti Şikayeti


thomastawsacuzatici.com internet sitesinden 3 kutu Thomas Taw saç bakım seti alan Aslı Karagöz ürünleri teslim aldığında, ürünlerin bozuk ve kutularından akmış olduğunu görür. Bu durum karşısında hemen internet satış sitesinde yer alan 0216 949 0 250 numaralı telefona durumu bildirerek iade etmek üzere ürünleri geri gönderir.

Kendi sitelerinde "%100 Para İade Garantisi, Memnun kalmazsanız paranızı iade ediyoruz." demelerine rağmen para iadesi yapmamışlar. Şirket çalışanlarından depo sorumlusu Çiğdem güneş ertesi gün kendi cep telefonundan arayarak hiç bir şekilde para iadesi yapmayacaklarını ve yeni ürün göndermeyecekleri dile getirmiş. Aslı Karagöz şimdi hakkını hakem heyetinde arıyor ve gerekli başvurusunu yapmış.

Sipariş sayfasında ödeme şekli olarak sadece iki seçenek var.
Her ikisi de kapıda ödeme seçeneği.
Ödemelerinizde kredi kartı ya da havale seçenekleri de yer almalıdır.

Lütfen alışveriş yaptığınız internet sitesinin güvenirliğine dikkat edin. Mesela bu sitede olduğu gibi adres, vergi numarası, banka hesap numarası gibi kurumsal bir bilgi içermeyen sitelerden uzak durun. Ayrıca , online kredi kartı ile ödeme seçeneği olması da gerekir. Online ödeme yapabiliyorsanız, hesap sorabileceğiniz, banka ile irtibatlı bir şirket ya da bir kişiye mutlaka ulaşabilirsiniz. Aksi halde bir dolandırıcılık şebekesi ile karşılaşmanız üzücü sonuçlar doğuracaktır.

Daha önce haber yaptığımız ucuz cep telefonu satışı ile binlerce kişi dolandırılmıştır. Bizler ise tüketiciyi bilinçlendirme adına bu toplumsal hizmeti yürütüyoruz.

Orjinal Thomas Taw Saç Bakım Seti Nasıl Anlaşılır?

18 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Yalan soyluyorsunuz. İade etmekle ugrasiyprum ama kimse ilgilenmiyor bile. 100 de 100 iade garantisi bu mudur?

    YanıtlaSil
  3. İkici kez yorum yapisim. Ama yorumların onaylanmadigi için görünmüyor. Lütfen bunu yayınlayın. Thomas taş iki ürününü sipariş ettim kullandım hic bi faydası olmadı. İade etmeye çalışıyorum kirk yeri aradım kimse ilgilenmiyor. Sahtekarliginizin karsiligi geri iade olmalı.

    YanıtlaSil
  4. Şenay Tezcan2 Eylül 2014 19:00

    Ben hiç faydasını görmedim. Saç uzamasında belirgin bir artış göremedim. Diğer şampuanlardan farkı yok. Bu kadar paraya değmez yani. Tavsiye etmiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Kapida iade edilmelidir diye söylendi kapida iade ettim ve arayip iki gün içinde ürünü almazsaniz yasal işlem baslatacagiz dediler ve peşinden ayni mesaj geldi. Almak zorunda olmadigim ürünün resmen gereksiz yere yasal işlemine tabi tutuluyorum boyle sacmalik olamaz.

    YanıtlaSil
  6. Ürünü ikinci kez sipariş ettim.Hangisi doğru bilemiyorum hiç güvenim kalmadı.Şampuanlar tamamen farklı kokularda saç kremi ilki sarı yeni gelen beyaz kokular farklı.tonikte aynı şekilde yeni gelen keskin nane kokulu diğeriyle alakası yok.Bunun resmi sitesi ve telefonu hangisi yazar mısınız en azından doğru yerden alalım

    YanıtlaSil
  7. Thomas Taw Saç Bakım Seti bir hikaye mi bilmiyorum. Aldım bir faydasını da görmedim. Aldığım ürün orjinal mi ondan da emin değilim. İade etmeyi düşündüm ama satın aldığım telefondan ulaşamıyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum. Lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
  8. "Thomas Taw Saç Bakım Seti" aramasını Google ile yaptığımızda karşımıza çıkan sonuçların hep aynı kalıptaki bir siteye yönlendirdiğini gördük. Bu sitelerin tek farkı iletişim için koydukları telefon numaralarıydı. Anlaşılan birden fazla numara tahsis eden bir kişi bu işleri yapmakta. Arama sonuçlarında çıkan siteler şu şekildeydi:

    1) http://www.thomastawsacuzatici.com/ Tel: 0216 919 0 250

    2) http://www.sacuzatici.net/ Tel: 0216 550 96 50 - 0532 634 91 59

    3) http://thomastaw.co/ Tel: 0212 949 0 950 (Bu site resmi olduğunu belirtmiş ama inandırıcı değil)

    4) http://thomastawsatis.net/ Tel: 0212 988 1 191

    5) http://www.thomastawsitesi.com/ (Bu sitede ne telefon, ne adres var. Kredi kartı ile satışa izin veriyor ama güvenli değil. Site yapısı diğerleri ile yanı. Ödeme sayfasında https:// ile başlamıyor.)

    Bu sitelerin hiç birinden alışveriş yapmamanızı öneriyoruz. Güvenli değiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerden sipariş verebiliriz peki

      Sil
    2. Bu tür ürünlere hiç itibar etmemek belki de en mantıklısı aslında ama bu ürünü güvenilir bir şekilde almak istiyorsanız, hepsibuarada alışveriş sitesinden alışveriş yapabilirsiniz.

      Elidor Şampuan Onarıcı Bakım 600 ML
      http://www.hepsiburada.com/liste/elidor-sampuan-onarici-bakim-600-ml/productDetails.aspx?productId=sguni20256890&categoryId=26012282&SKU=SGUNI20256890&engine=true#engine=richrelevance

      Elidor 7/24 Saç Bakım Kremi Onarıcı 300 ML
      http://www.hepsiburada.com/liste/elidor-7-24-sac-bakim-kremi-onarici-300ml/productDetails.aspx?productId=sguni20082678&categoryId=26012283&SKU=SGUNI20082678&engine=true#engine=richrelevance

      Elidor Saç Bakım Spreyi Onarıcı 200 ML
      http://www.hepsiburada.com/liste/elidor-sac-bakim-spreyi-onarici-200-mll/productDetails.aspx?productId=sguni20292775&categoryId=26012285&SKU=SGUNI20292775&engine=true#engine=richrelevance

      Elidor Maske Onarıcı Yeniden Yapılandırıcı Yoğun Bakım 200 ML
      http://www.hepsiburada.com/liste/elidor-maske-onarici-yeniden-yapilandirici-yogun-bakim-200-ml/productDetails.aspx?productId=sguni20289832&categoryId=26012285&SKU=SGUNI20289832&engine=true#engine=richrelevance


      Elidor Saç Bakım Kremi Onarıcı ve Yapılandırma 350 ML
      http://www.hepsiburada.com/liste/elidor-sac-bakim-kremi-onarici-ve-yapilandirma-350-ml/productDetails.aspx?productId=sguni20256888&categoryId=26012283&SKU=SGUNI20256888&engine=true#engine=richrelevance

      Sil
  9. Bana geldi bugün memnuyetsizlik durumda iade olur diyorlar resmleride var agxi acik dökulmus ustundeki cagri merkezini aradm bize ait degil yan firma diyorlar daha sonra fisteki numarayi aradim bandrolu aciksa alamayiz diyorlar bu ne bicim sey yaa sakin slmayin kapida odemeli

    YanıtlaSil
  10. Sakın almayın hiç faydasını görmedim.

    YanıtlaSil
  11. Türkiye'de Thomas Taw saç bakım seti satanların büyük çoğunluğu dolandırıcı. İndirimli satış yaptıklarını, ayda 7 cm saç uzattığını, yüzde yüz iade garantisi olduğunu söyleyenler hep yalan söylüyor. Sakın inanmayın.

    YanıtlaSil
  12. Keşke bu haberi sipariş vermeden okusaydım. Paketler dökülmüş bir şekilde elime geçti. Kullanınca da hiç bir olumlu etkisini görmedim.

    YanıtlaSil
  13. kiloluk şampuanı doldurup göndermişler sakın kanmayın para iadesi de yapmıyorlar

    YanıtlaSil
  14. Sahtekarlıkdan başka bişey degil tüketici haklarina gidin ben oyle yaptım bekliyorum şerefsiz bunlar ben peşini bırakmayi dusunmuyorum bizim paramizla ekmek kazanamaz haram zikkim olsun. Insan yerine koymuyorlar. Faturanizla birlikte tüketici haklarina gidin lutfen her yerde yazin bu sahteciligi herkes duysun

    YanıtlaSil
  15. dolandırıcı bunlar sakın iananmayın

    YanıtlaSil
  16. Ürünümu iade etmek istiyorum fayda göremedim

    YanıtlaSil