21 Temmuz 2012 Cumartesi

Turkcell şikayeti

16.07.2012 tarihinde Turkcell'e numaramızı taşımak üzere eşim ve ben 1 yıllık minik paket sözleşmesi imzaladık. Sözleşme imzaladığımız tarihte "Her Yöne Minik Paket" ücreti numara taşıyanlar ve yeni müşteriler için aylık 21 TL idi ve biz bu şekilde bilgilendirildik. 18 temmuzda gelen mesajda numara taşıma başvurumuzun onaylandığı ve 20 temmuzda kartımızı takarak kullanmaya başlayabileceğimiz yazıyordu. 20 temmuz itibariyle aldığımız mesajda aylık paket ücretinin 26 TL olduğunu öğrenince büyük şaşkınlık yaşadık ve 532 Turkcell müşteri hizmetlerini aradım. Ne yazık ki sonuç alamadım.

Turkcell'den Şikayetçiyim

Bu gerçekten büyük haksızlık ve ayıplı bir hizmet. Tüketiciyi yanıltarak haksız kazanç sağlanıyor. Dolandırıcılıktan başka bir şey değil bu yapılan. Şikayetçiyim. Turkcell ile tanışıklığımız tam bir hayal kırıklığı. Bu şikayetimizi her ortamda dile getirmeye yasal hakkımızı aramaya kararlıyız. Tüketicinin korunması hakkında kanun gereğince ayıplı hizmet kapsamında şikayetimizin değerlendirilerek bedel indirimi yapılmasını talep ediyoruz.



Turkcell'in turkcell.com.tr internet sitesinde 20 Temmuz itibariyle zam yapılacağına dair hiç bir bilgi yoktu. Turkcell bayisi de her hangi bir bilgi vermedi. Muthemelen o da bilgi sahibi değildi.
Numara Taşıma Şikayeti
Turkcell Her Yöne Minik Paket 21TL/Ay
(resmi büyültmek için üzerine tıklayınız)

Turkcell'de Sabit Fiyat Garantisi Yok!

Turkcell internet sitesinde yer alan "Her Yöne Minik Paket" tarifesi sayfasında yeni müşterilere yönelik yıllık abonelik kapsamında her yöne 500 dakika konuşma karşılığı ücretin 21 TL olduğu belirtiliyor. Turkcell iletişim merkezi ilanlarında da aynı şekilde paket ücreti 21 TL idi. Ancak numara taşıyarak 12 aylık sözleşme imzaladıktan iki gün sonra paket fiyatı aylık 26 TL oldu. Turkcell'de fiyatlar her an değişebilir. Artık Turkcell'e hiç güvenmiyorum. Ben yandım siz yanmayın diyeceğim ama müşteri memnuniyeti Turkcell için pek önemli değil.




Turkcell'in Ayıplı Hizmeti

Sonuçta biz bildirilen reklam ve ilanlarda "Her Yöne Minik Paket" ücretinin yeni müşteriler için 12 aylık taahhüt kapsamında aylık 21 TL olduğunu gördük ve bunu kabul ederek numaramızı taşıdık. Bu Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a göre ayıplı hizmettir.  Şikayetimizi Turkcell ve BTK'ya yaptık. Gelişmeleri burada sizlerle paylaşacağım.


Kadir Y.

14 yorum:

  1. Bugün Turkcell aradı ve yapacak bir şey olmadığını ve üzgün olduklarını söyledi. Ben yapacaklarımı biliyorum. Sizin üzgün olmanız riyakarlıktan başka anlam taşımıyor. Lütfen destek olun ve turkcell ile yaşadığınız şikayetleri burada paylaşınız, sesimizi mutlaka duyacaklar.

    YanıtlaSil
  2. Turkcell ne yaptığını bilmiyor, kararsız. Dün internet sitesinde her yöne minik paket ücreti eski ya da yeni tüm aboneler için 26 TL yazıyordu, bugün eski aboneler için 26 TL, yeni aboneler için 25 TL yazıyor. Bana gelen mesajda tarife ücretimin 26 TL olduğu belirtilmişti. Kafalarına göre yani, biraz pazarcı mantığıyla anlık fiyat değiştiriyorlar. Satışlar iyi gitmezse bir kaç gün sonra 24 TL olursa şaşırmayın ama zam yapma ihtimalleri daha fazla.

    YanıtlaSil
  3. 16.08.2012 tarihinde hattımı 21 TL 500 dk tarifesine taşıdım. 20.08.2012 tarihinde hattım aktif oldu ve gelen mesajda 12 ay boyunca sabit ücretle 26 TL karşılığında kullanabilirsiniz diyordu.

    Hemen müşteri hizmetlerini aradım ben başvurduğumda ücret bu değildi dedim ve aldığım cevap tarifenin değiştiğiydi. Şimdi soruyorum tarife 18.07 tarihide bitiyordu süresi, peki hattım en erken 19.07de aktif olacaktı bu tarihte benim karşıma çıkacak tarife benim çıkarıma olacak mıydı ve şu an kabul edermiydim ki bu durumu kabul etmiyorum.

    Bu fatura döneminde durumun düzeltilmesini ve benim başvurduğum 21 TL'lik tarifeden yararlanmayı istiyorum. Aksi halde Turkcell'le vedalaşmak durumunda kalacağım ve en kısa sürede hakem heyetine gideceğim.

    YanıtlaSil
  4. TURKCELL Mini Paket Hakkında Yanlış Bilgilendirildim!

    22.06.2012 'te 5 yıldır kullandığım hattımı Turkcell'e Mersin Marina şubesinde 500 dk her yöne (vergiler dahil 21 tl) olan mini pakete taşıdım. Ve bu işlemi eşimin hattına da aynen yaptık.

    İlgili arkadaşa da net olarak hem süre hem dk bilgilerini eşimle birlikte sorduk. Turkcell'e geçtikten yaklaşık bir hafta sonra sürelerimiz bitmek üzere idi. Eşim müşteri hizmetlerini aradı ve tarife bilgilerimizi teyit ettirdik bize söylenen mini paket kullandığımız ve süremizin 500 dk olduğu idi.

    Taki 20.07.2012 tarihinde 2.fatura dönemeine girip sürelerimizn yenilenmesine kadar. 20 Temmuz'da "kalan" yazıp 2222 ye mesajı gönderince gördük ki bizim mini paketimiz 200 dk idi.

    Tekrar müşteri hizmetlerni aradık, ilgili,mini paket süremizin 500dk olduğu fakat aktive edilmediği için 200 dk olduğunu,aktive etmek istediğimzi söylediğimizde ise 17.07.2012 tarihinden itibaren mini paket ücretinin 26 tl olduğu 21 tl den olamayacağı söylendi.Hatanın düzeltilmesini istiyoruz.

    YanıtlaSil
  5. 30 Mart 2012 de Her yöne mınık tarifesi 500 dk 19 tl.ye müracaat ettim. 3 nisan 2012 tarifemi avea dan Turkcell e taşıdılar ama 21 Tl. yaptılar Turkcell bana ayda 2 Tl kazık attı.

    YanıtlaSil
  6. Turkcell patronları toplantı yapıyor sanırım bizim için, ödesek vatandaşın hakkını batar mıyız diye? Ama karlı iş değil mi? 21 TL diye reklam yap, sözleşmeye imza attır, sonra zam geldi çaresiz aylık 26 TL ödeyeceksin de.
    Aylık 5 TL kazık atsak, yıllık 60 TL kazık yapar.. evet evet karlı iş, taş atıp ta kolumuz mu yoruldu? Turkcell bu sayede ilk 500 şirket sıralamasında iyi bir derece çıkarır.

    YanıtlaSil
  7. BTK ya yaptığım şikayet neticesinde paket ücretim 21 TL yapıldı. Ancak eşimin tarifesini henüz düzeltmediler. O da aynı şikayeti yapmıştı. Onun tarifesini 21 TL olarak düzeltmek zorunda olduklarını biliyorum. Teşekkürler BTK. Çok uğraştım ama kazandım :)

    YanıtlaSil
  8. Nihayet eşimin tarifesini de 21 TL olarak düzelttiler. Teşekkürler BTK :)

    YanıtlaSil
  9. 26694 numaralı tüketici şikayetinize istinaden işletmeciden konu ile ilgili gönderilen detaylı açıklamalar ;

    “BTK’ya yapmış olduğunuz başvuruda, 16.07.2012 tarihinde numaranızı Şirketimize taşıma başvurusu yaparak 12 ay taahhütlü aylık 21-TL olan mini paket’e üye olduğunuzu, 20.07.2012 tarihinde hattınızın Şirketimize taşındığını; ancak mini tarife aylık paket üctretinin 26-TL olduğunu belirterek, aylık 21-TL olarak ücretlendirilmeyi talep etmektesiniz.



    Tarafınızca yaşanan olumsuz durumun tarafınızca ve sizinle aynı durumda olan diğer abonelerimizce yaşanmaması için, 18.07.2012, 19.07.2012, 20.07.2012 ve 21.07.2012 tarihlerinde Minik Paket Yıllık abonelik ile gerçekleşen tüm numara taşıma yapan abonelerin aylık paket ücretleri 21-TL üzerinden hesaplanacaktır. Açıklanan sebeplerle, talebiniz doğrultusunda işlem yapılacağı hususunu bilgilerinize sunarız.”şeklindedir.



    Bilgilerinizi rica ederiz.



    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu

    Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü

    YanıtlaSil
  10. Avukatınız Tülin Yenersoy dan şikâyetçiyim.
    Üç yıldır hafta içi her gün otomatik bir aramayla sözde “son üç gün icra dosyasındaki indirim kampanyası” lafıyla evimi ve iki ayrı cep telefonumdan, yıldırma politikasıyla taciz etmektedir.
    Kendileriyle iletişime geçtim ve böyle bir borcumun olmadığını, varsa da beni mahkemeye vermesini söyledim, defalarca beni telefonla rahatsız etmemesini bildirdim, bana telefonda tehdit eden sözlerle aramaya devam edeceklerini söyledi.
    Bir konuşmamızda Türkseli arayın dedi ve ben de öyle yaptım Türksel de Avukatla işinizi halledin dedi.
    Bu durumda yine son bir defa sizden bu konu hakkında bir çözüm getirmenizi diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. Turkcell mesajlarından bıktım. Durmadan mesaj gönderiyorlar. Şikayetçiyim.

    YanıtlaSil
  12. Vinn aldim ne 5 ne 1 Mb hic 500 kb çekmiyor bu nasil is.hic memnun değilim

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba: 23/03/2018 tarihinde Doğuş Akademi Yayıncılık Ltd. Şti ne ait dijital444.com siteden fotoğraf makinesi karşılığında 10,188 TL'ye anlaştık. Ve 13 tl karğo. EFT (havale) yaptım parayı. Bana kargo ile 2 adet 1 kilo civarında siyah plastik kutu yollamışlar. 0530 498 56 56 bu numara: internette farklı isimlerde siteler açıp satış yapıyorlar Önce ürün bedelini (EFT) havale ile alıp sana kargo ile ürün yolluyorlar. (Senin siparişin değil ). Sonra şirketi arıyorsun 0530 498 56 56 depoda karışıklık olmuş gelen ürünü tekrar gönderin sizin ürününüzü gönderelim denilerek ürünü iade gönderiyorsun elinde delil kalmıyor. Parada gitti elinde ki delilde gitti. Sonra telefonlar engelleniyor iletişim kuramıyorsun. Havale dekontunda açıklama kısmına ürün ismini yazmadığın zaman savcılık ve mahkeme seni haksız bulabiliyor. Özellikle açıklama kısmına sipariş verdiğiniz ürünü yazdırmıyorlar. Yanıltma ve vatandaşın parasını haksız yere alan bir şirket. Mahkemem devam ediyor. Benden aldıkları 10,188 TL paramı iade ederlerse şikayetimi çekebilirim. Mesajım: (Caner demirbaş adlı beyefendiye )…paramı öde uzlaşalım mahkeme günü şikayetimi çekeyim CANER bey…Benim telefonumu engellemişsin. Başka numaradan arıyorum yüzüme kapatıyorsun.. Sesimi buradan sana duyurmaya mecbur bırakıldım. BENDEN GASP ETTİĞİN 10,200 TL Mİ İSTİYORUM.

    YanıtlaSil