22 Kasım 2011 Salı

Vodafone faturayı şişirmiş

Cep telefonu faturaları kimi zaman hepimizin canını sıkacak kadar anlamsız olabiliyor. A. Hanım'ın Vadofone faturası da hiç alakası olmayan ayrıntılar içeriyordu. Dolayısıyla bir hayli kabarıktı. İtirazlarına da kulak tıkamışlar. Artık tüketiciyi dikkate almayan, alaycı bir bakış açısıyla yapılan reklamlar sayesinde büyümeyi hedef alanlara dur demeliyiz. Sesimizi yükseltelim buradan. Tüketici dostu olmayan firmalara toplumsal bir karşı duruş sergileyelim. Tarafımıza ulaşan şikayet mektubunu sizlerle paylaşıyoruz.

Sayın İlgili,
Adım A. K. Vodafone Eylül ayında cebine göre 30 tl'lik tarifesine üye oldum. Bu tarife kapsamında cep telefonumdan çok sınırlı bir internet kullanımı yapmama rağmen 141 tl fatura geldi.

Genellikle evimdeki wireles kanalıyla cepten internete girmeme rağmen Vodafone'un sistemi başka internet servisinden yaptığınız kullanımları bile Vodafone aracılığıyla yapmışsınız gibi ücretlendirme yapıyor. Bu durum için defalarca itiraz etmeme rağmen kullandığım husunda ısrarcı olup faturamı değiştirmediler ve faturayı ödemek durumunda kaldım. Ancak Vodafone tüketiciyi aptal yerine koyan bu anlayışını sürdürmeye devam etti. 16 Ekim 2011-19 Kasım 2011 döneminde yaşadığım sorun nedeniyle kesinlikle EVDEKİ TTNET İNTERNET SERVİSİMİN WİRELESS'I VE DİĞER WİRELESS SERVİS SAĞLAYICILARI DIŞINDA KESİNLİKLE VODAFONE KANALIYLA İNTERNET KULLANMAMA RAĞMEN VODAFONE BANA YİNE 100 TL'YE YAKIN İNTERNET ÜCRETLENDİRMESİ YAPMIŞ. ÜSTELİK BEN BU TUTARI FATURA DETAYLARINDAN GÖRÜYORUM VE FATURA KESİNLEŞTİĞİ TAKDİRDE 40-50 TL'DE VERGİ EKLEMESİ YAPIYORLAR.


Hatta 15 Kasımda başlayan 30 TL'LİK yeni paketimin de 17 kasımda dolduğuna dair mesaj geldi..KULLANIM DETAYLARINA BAKTIĞIMDA GECE UYURKEN BİLE İNTERNET KULLANIYORMUŞUM GİBİ GÖSTERMİŞLER..VODAFONE İNTERNET SERVİSİNİ KULLANMIYORUM BEN DETAYLARA BAKTIĞIMDA GECE UYURKEN BİLE İNTERNET KULLANIYORUM GİBİ ÜCRETLENDİRME YAPILMIŞ HIRSIZLIK VE SOYGUNCULUK BU..YILLARCA AVEADA İNTERNET HİZMETİNDEN FAYDALANDIM HİÇ BİR SORUN YAŞAMADIM VODAFONEA GECELİ İKİ AY OLDU İLK AY ÇOK YÜKSEK 141 TL FATURA GELDİ DEFALARCA İTİRAZ ETTİM DİKKATE ALMADILAR..ŞİMDİDE İNTERNETE VODAFONA KANALIYLA KESİNLİKLE BAĞLANMAMA RAĞMEN İNTERNET KULLANMIŞIM GİBİ GÖSTERİP PAKETİNİZ DOLDU DİYE MESAJ ATIYORLAR

DEFALARCA İTİRAZ ETTİM..DÖNÜŞ YAPMIYORLAR..YASALARDAKİ BOŞLUKTAN FAYDALANIP İNTERNET KULLANMADIĞIM HALDE ÜCRETLENDİRME YAPIYORLAR..MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARADIĞIMDA ALAY EDER GİBİ KULLANMIŞSINIZDIR SİZ DE DEDİLER.. Aveaya geçeceğim yeniden ama ikinci kere haksız yere Vodafone'a çok yüksek fatura ödemek istemiyorum..Lütfen yardımcı olun..Senelerdir i-phone üzerinden internet kullandım Aveada ve hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım. Lütfen bana yardm edin.

İlginiz için çok teşekkür ederim

Saygılarımla
A. K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder