24 Ağustos 2013 Cumartesi

Facebook reklamları ile telefon satışı dolandırıcılığı

Facebook reklamlarına aldanmayın! Facebook reklamları ile tüketici dolandıran siteleri açıklıyoruz. "Kore'den ithal Samsung", "Piyasadaki yavaş çalışan diğer Çin mallarıyla karıştırmayın", "Kısa bir süreliğine, bugüne özel 199 TL" gibi sloganlarla "1.sınıf replika" dedikleri orjinal olmayan sahte cep telefonlarını satarak tüketicileri kandırıyorlar.

Samsung Galaxy S4, Samsung Glaxy S3, Samsung Galaxy S3 Mini, Samsung Galaxy S4 Mini, iPhone 5, iPhone 4, iPhone 4S gibi popüler akıllı cep telefonlarını piyasada bulamayacağınız fiyatlara sattıklarını söyleyerek tüketicileri kandırmaktadırlar. Tüketicilerin bilinçlenmesi için biz bu siteleri tek tek araştırdık. Bizim ulaşabildiğimiz 37 tane web sitesi var. Ancak sayı bununla sınırlı değildir diye düşünüyoruz. Sizin de ulaştıklarınız olursa lütfen bu habere yorum yaparak bildirimde bulunun.

Ucuz cep telefonu almak isterken dolandırılan tüketiciler lütfen savcılığa suç duyurusunda bulunun ve BİMER'e internet üzerinden şikayette bulunun. Bu sitelere erişimin durdurulması ve dolandırıcıların bir an önce yakalanması gerekiyor. İlgi ve desteğiniz için teşekkür ederiz.

Dolandırıcılık yapan sitelerin listesi



  1. www.firsatmarka.org
  2. www.realfirsat.com
  3. www.s3teknoloji.org
  4. www.teknos4.com
  5. www.galaxymarket.org
  6. www.s3yakala.com
  7. www.iphone4sindirimi.org
  8. www.telefonsiparis.net
  9. www.alodebana.net
  10. www.s3kampanya.com
  11. www.samsungalaxy-s3.com
  12. www.s3kalmasin.com
  13. www.galaxyminisiparis.com
  14. www.s3alalim.com
  15. www.samsungs4shop.com
  16. www.samsungkampanyalari.com
  17. www.galaxys4.gumrukmallari.net
  18. www.mobilfirsatlar.org
  19. www.galaxyminisatis.com
  20. www.cepmarket.gen.tr
  21. www.replikas3.org
  22. www.samsunghemenfirsat.com
  23. www.hemeniste.org
  24. www.galaxys3minisatis.com
  25. www.s3marketim.org
  26. www.s3firsatlari.com
  27. www.kapindaode.org
  28. www.uygunceptelefonlari.com
  29. www.ceptelefonusiparisi.com
  30. www.akillitelefonsatis.net
  31. www.galaxys4satis.org
  32. www.gumrukmallari.net
  33. www.firsatcepteli.com
  34. www.kampanyalis3.com
  35. www.galaxymarketim.com
  36. www.birebirs3al.com
  37. www.s3miniturkiye.com
  38. www.samsung2013kampanyasi.com
  39. www.note3gearmarket.com
  40. www.ithalceptelefonu.com
  41. www.note3pazar.com
  42. www.samsung2014firsat.com
  43. www.alankapan.com
  44. ww.iphone4skampanyasi.com
Bu siteler mantar gibi çoğalıyor. Bunlar Tüketici Köşesi'ne ulaşanlar. Sizin de karşılaştıklarınız varsa lütfen bize bildirin ve daha fazla kişinin canı yanmadan LÜTFEN BU HABERİ PAYLAŞIN

90 yorum:

  1. 199 liraya Samsung Galaxy S3 veriyorlarmış olacak iş mi bu şimdi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kandım ve alayım dedim, hem de Note3+gear. PTT aracılığı ile yolluyorlar. PTT'de parasını ödemeden kargoyu teslim etmiyor. Parasını da yollayan kişiye havale ediyor. Paketi alıp ve açtıktan sonra ... SÜPRİZ ... saçma sapan bir şey çıkıyor. Ondan sonra da ne kişiye ne de telefon numarasına ulaşabiliyorsunuz. note3gear.com adresinden daha doğrusu FACEBOOK ta yayın yapan ilanlardan (özellikle sadece cep numarası olanlardan) sakın birşey almayın!

      Sil
  2. Bimer'e şikayet edelim bence. Dolandırılanlar da savcılığa suç duyurusunda bulunsun lütfen kimse banane demesin! Bu dolandırıcılar aslında sadece vatandaşı değil, devleti de dolandırıyor. 179 liraya Samsung Galaxy S4 satan site sizce gerçek fatura düzenliyor mudur? Ben hiç sanmıyorum..

    YanıtlaSil
  3. bu kadarına da pes doğrusu adamlar çok fena örgütlenmişler sitenin biri kapansa bile kaç tane site açmışlar yuh yani yetkililer dur desin artık..

    YanıtlaSil
  4. şikayet etmeliyiz keriz mi sanıyorlar milleti

    YanıtlaSil
  5. Bu cep telefonlarını 1.sınıf replika diye satanlar var. Peki replika ne demek? Orjinal olmayan sahte ürün demektir. Telefon siparişi verdikten sonra elinize korsan bir telefon gelir ve bakarsınız ki telefon telefon kilitlenmiş. Klonlama felan yapıyorlarmış ama tabi süresi ne kadar. Bozulduğu anda elinizde kalır, garanti falan beklemyin.

    YanıtlaSil
  6. kaçak telefon satılyorlar

    YanıtlaSil
  7. 40 gün önce Mediamarketist.com'dan İPhone 5 siparişi verdim ama bana 5 TL değerinde bir telefon geldi. İademi istedim ama yaklaşık hergün arıyorum 1 saat sonra 2 saat sonra paranız hesabınıza yatacak diyor ama her aradığımda kimse ilgilenmiyor. Yarın savcılığa gidip yasal işlem başlatacağım. Tazminat davası da açacağım. benm no 05300111888

    YanıtlaSil
  8. http://replikas3.org/index.html#sepet bu site dolandırıcı ne telefonumuzu nede paramızı alabildik üstelik bir güzelde küfrettiler allah sorsun

    YanıtlaSil
  9. BENDE SİPRİŞ VERDİM BANA 5 LİRALIK SAAT GNDERDİLER

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Arkadaslar sizlere nacizane bir tavsiyem olacak : Bu adamlarin face deki reklamlarina habire bilincli olarak tiklayin, sizin her (bosa) tiklamaniz onlarin facebook daki reklam yapma kredilerini azaltacaktir ve onlarin daha az kisiye ulasmalarini saglayacaktir(cünkü onlarda tiklama yada gösterim basina face e para ödyüyorlar).Hergün önünüze gelen bu tip reklamlara domain ismine bakmadan, (asiri ucuz telefon ilanlari zaten kendini belli ediyor) , bolca tiklayin, acin kapatin sayfa yenileyin tekrar tiklayin, arkadaslara , ese , dosta söyleyin herkes bu adamlarin reklamlarini tiklaya tiklaya tüketsinler.En azindan kanuni sürec yavas isledigi icin , bunlar yakalanana kadar böyle yapalim, yoksa cok kisinin cani yanacak.Birlikten kuvvet dogar, selamlar..Ulas

    YanıtlaSil
  12. telefon yerine saat gönderiyorlar ve telefonlara da çıkmıyorlar yani iade etmek imkansız

    YanıtlaSil
  13. Reklamsamsung.com

    YanıtlaSil
  14. galaxysimdi.com dan telefon sipariş ettim 5 tl lik saat gönderdiler. paket ağır gelsin diye içine gazete koymuşlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewet aynen banada aynısı geldi ben bir şey yapmadım nereye şikayet edeceğimi bilmiyorum

      Sil
  15. reklamsamsung.com bu siteye sakın aldanmayın arkadaşlar. Orijinal diye çin malı telefon gönderiyorlar. Lütfen çevremizdekileri de uyaralım.

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. www.galaxys3android.com sitesi de dolandırıcı sitelerden sakın alışveriş yapmayın..

    YanıtlaSil
  18. Ben bu yorumlari okumadan siparis verdim s4 179tl ye ama para felan vermedimkapida odemeli kontrol edip oyle alcam almasam mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sakın alma kapıda kontrol ettirmiyo kargo görevlisi özellikle ptt kargo ile gelmiş ise kesinlikle geri yolla yoksa sende benim gibi 5 tllik saat ile kandırılırsın arkadaşım şerfsizler telefon yollamıyo kutunun içi gazete kağıdı dolu adi bir saat var kutunun içinde kanma sakın allah belalarını versin bunların

      Sil
    2. gönderiyi açmadan direk geri iade edin. Çünkü; ben samsung galaxy note3 telefon ve samsung galaxy gear saat ile beraber 800 tl lik sipariş verdim. 3 gün sonra ptt den kargonuz var gelin alın dendi. gittim ptt ye içeri girdim önümdeki 50 yaşlarında ki adamın arkasında sıramı bekliyorum. sıra adama geldi samsung s4 siparişi vermiştim geldimi dedi adam, ptt memuru adamın kimliğini istedi bir süre sonra ptt kargo poşetini adama verdi. s4 siparişi veren adama s3 telefon kutusu çıktı :) kutunun içindeki gerçek s3 mü o da ayrı soru işareti. sıra bana geldi kimliği verdik memura yine bir ptt kargo poşeti. poşeti açmadan ellerimle kontrol ettim içinde sadece telefon kutusu var saat kutusu yok.(saat kutusu ayrı oluyor youtube videolarına bakabilirsiniz). kendi telefonumla satıcıyı aradım saat kutusu yok dedim. kutu içinde saat siz kargoyu açın dedi. o saat telefon kutusuna sığmaz dedim ısrarla kutuda dedi. iyi de dedim bu saatin yumruk büyüklüğünde ayrı şarj adaptörü ve şarj kılıfı nerede odamı kutunun içinde saçmalamayın dedim. gönderiyi almıyorum parasını ödemeyeceğim geri iade ediyorum dedim. bu sefer kibar konuşan adam kabalaştı ve tehdide başvurdu. işte sizi uzak mesafe satış anlaşmasını bozmaktan savcılığa suç duyurusunda bulunuruz felan... ben de az önce yine sizin firmanız bir kişiye s4 yerine s3 gönderdi oda gerçek mi belli değil, bana saat gönderilmemiş telefonda note3 mü yoksa başka birşey mi bilmiyorum kabul etmeyip geri gönderiyorum dedim. kapadım telefonu suratına. ptt memurundan aldığım bir kağıtla eksik ürün gönderildiğinden dolayı ürünü açmadan reddedip geri gönderiyorum diye not yazdım. 800 tl ödemekten son anda kurtuldum ptt memuru biz bu durumla çok karşılaşıyoruz dedi, boş kutu mu göndermeler, gazete mi göndermeler, elektronik sigara göndermeler. bu olayın üzerinden bir ay geçti bu bir ayda hergün günde 3 kez telefonunuzu ptt den almazsanız suç duyurusunda bulunulacaktır gibi mesajlar yada dava dosya numaranız 2013/3234 bilmem ne gibi rakam ve avukat adı yazıp mesajlar gönderiyorlar, rahat olun korkutmaya çalışıyorlar. bir şey alacaksanız gidip bayisinden almanızı tavsiye ederim hem garantili olur.

      Sil
  19. kONTROLEDEMİYORSUN. PARA VERMEDEN PAKETİ AÇAMIYORSUN. VERDİKTEN SONRA NEYLE KARŞILAŞACAKSIN BELLİ DEĞİL. DAHA SONRA DA PARANI ALAMIYORSUN. BU YOLLA DOLANDIRICILIK YAPARAK ELDE ETTİĞİNİZ PARALAR DOKTOR HASTANE PARASI OLSUN. HAYIR GETİRMESİN. HARAM ZIKKIM OLSUN. BOĞAZINIZDA DORSUN. SİZİ ALLAH KAHRETSİN.

    YanıtlaSil
  20. 1. sınıf replika 219 tl olarak satışa sunuyorlar linki=http://galaxys3android.com/

    YanıtlaSil
  21. yav arkadaşlar pes doğrusu 1900tl lik telefon 199 veya 20 tlye verilirmi anladım ucuz olsun diyosunuzda cep telefonculardan neden almıyosunuz internetten bişey alınırmı hiç

    YanıtlaSil
  22. selamun aleyküm bakın arkadaşlar böyle sitelerden alış veriş yaparken önce arayan ve şunu sorun kapıda kontröllümü alacam diye onlar size şu cevabı verecek hayır ürün sigortalıdır derse billinki sahtekardır bana şuan kargo geldi teslim alamdım adam bana diyorki ürünü görmeden alacan bende geri iade edecem tam 1 saat boyunca aradım ama acan yok ALLAHTAN parayı vermedim verseydim gitmişti para kapıda kontröl ederek veren yerlerde bunu bilin ve öyle yerden alın

    YanıtlaSil
  23. Samsung Galaxy S4 siparişi vermiştim, kargodan cep telefonu yerine parfüm çıktı, ne yapacağımı bilemiyorum. Allah belasını versin bunların. Dolandırıcı şebekesi bunlar. Sakın inanmayın, almayın. İade edemiyorsunuz. Adresleri sahte. Telefona da bir daha çıkmıyorlar. Kap kaç yapıyorlar, başka bir şey değil. Bazı siteleri kapatıp, yeni siteler açıyorlar. Sürekli adres değiştiriyorlar. Ama savcılığa suç duyurusunda bulunmak gerekiyor. Parayı yatırdığımız kişi belli olduğuna göre mutlaka bulunması gerekir. Hapse girsin şerefsiz.

    YanıtlaSil
  24. Şuanda faaliyet gösteren teknoroma.org sitesinden kesinlikle uzak durun.

    YanıtlaSil
  25. UYARI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    galaxymedya.net dolandırıcılar

    YanıtlaSil
  26. http://egeteknoloji.org
    vatanpcmarket.com kapandıktan sonra bu siteyi kurmuşlar uzak durun !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. egeteknoloji.org aradım ürünlerimiz orjinal dedi üstad neden bu kadar ucuz dedim karımız düşükdedi ben inanmadım nedir bu işin aslı lütfen yardımcı olurmusunuz ?

      Sil
  27. bende www.replikas3.org dan telefon sipariş ettirdim telefonu beğenmedim ve geri gönderdim ancak paramı geri alamadım paramı nasıl geri alırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elinizdeki tüm belgelerin fotokopilerini şikayet dilekçenize ekleyerek, kaymakamlıklar bünyesindeki tüketici sorunları hakem heyetine başvurunuz. Ancak bu kişiler dolandırıcı olduğu için sürekli adres değiştiriyorlarmış. Savcılığa da suç duyurusunda bulunun. Telefonlarınıza cevap vermeyeceklerdir. İnşallah alabilirsiniz ama zorlu bir mücadele olacak.

      Sil
  28. ARKADAŞLAR BUNLARA YAPILACAK EN GÜZEL CEZA KAPIDA ÖDEMELİ İSTEYİP ÜRÜNÜ ALMAMAK O ZAMAN GELİŞ GİDİŞ KARGO ÜCRETİ ONLAR ÖDÜYOR VE KİMSENİN ALMA MECBURİYETİ YOK BEN ÖLE YAPTIM 15-20 TL ZARARA UĞRADILAR

    YanıtlaSil
  29. www.satinalonu.com telefon aldım tlf ptt den kontrol ederek altım ama kart takıp bakmadım imei ölü adamlar tlf çıkmıyorlar tlf cularda yapamıyor s4 imei olmuyormuş henüz şikayet edeceyiz başka yolu yok bakalım ne çıkacak.

    YanıtlaSil
  30. şimdide galaxy note 3 199 tl olarak karşımıza çıktı facebookta

    http://www.galaxynote3.org/

    YanıtlaSil
  31. bu tür gönderilerde alıcının talebi üzerine, satıcı kontrollü satış şeçeneğini işaretlemiş olmalı (elektronik ürün de olsa, sigortalıda olsa kontrollü satış seçeneği işaretlenebiliyor). alıcı zaten satın almak için sipariş veriyor, eğer satıcı bunu işaretlemiyorsa sadece sizden alacağı parayı düşünüyordur satın almak istediğiniz ürünü kesinlikle göndermeyecektir. dikkatli olalım

    YanıtlaSil
  32. kardeş bende satinalonu.com sitesinden aldım, uyduruk bişey geldi şimdi web siteleride çalışmıyor iletişim numaralarınıda kaybettim sende numaraları varsa banada bildirirmisin

    YanıtlaSil
  33. bu tip siteler şu şekilde çalışıyor, bir internet sitesi yapıyorlar, 2 tane açık hat(kendilerinin üzerine olmayan) bunlarla cuma-ctesi-pazar facebooka reklam verip talepleri topluyorlar. Haftaiçi bunları Ptt kargo ile gönderip aynen yukarıdaki mağdurların dediği gibi önce ödeme yaptırılıp sonra ellerinde paketle kala kalıyorlar. İçinden Kore malı veya replika diye bir telefon beklerken içinden saat,bileklik,hıyar bile çıkabiliyor. Polise, savcılığa vs gidiyorsun ama şimdiye kadar olumlu bir sonuç alınabildi mi bilmiyorum. Sonrasında bir hafta sonra bu site kapatılıp, yeni adresle bir site açılıyor ve yeni 2 hat alınıyor, yine reklam verilip aynı döngü devam ediyor.Bunu yapan çok kişi var lütfen dikkat edin, etrafınızdakileri uyarmaya çalışın. Hatta Flash tvde de bu tip ürünler yayınlanıyor, bu salata vs ürünleri. bunlara da dikkat edin.

    YanıtlaSil
  34. UYARIIII !!!!

    hopörlör cıktı ii mi =) http://www.karmasamsung.com/

    YanıtlaSil
  35. Onlari ben ALLAH.A havele ediyorum 179 tl batirmaz o kadar insanin hakkina giriyorlar bu dunyada olmassa obur tarafta hakkimizi fazlasi ile aliriz kimsenin hakki kimsede kalmaz. CEHENNEM DE YANACAK ODUN LAZIM. AMASYALI

    YanıtlaSil
  36. Dikkat o Sitelerden bir tanesi daha. http://www.yeninote3.com/ , gönderen adı : ZEKİ İBAR , adres : GEBZE , tel no: 0539 3817438 .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunların tamamı adi insanların kanını emen yaratıklar.
      insanların alın teriyle kazandıklarını istismar edip yiyorlar. boğazlarına dizilsin.

      Sil
  37. arkadaşlar bende 28 aralık ta http://teknoiphone5s.com/ adlı siteden 899tl değerinde sözde genpa garantili 15 gün içinde beğenmessen iade garantili iphone5s siparişi verdim bana hesap numarası gnderip menderes konaklı adına parayı havale yapmamı ve 3saat içinde sürat kargoyla tel.un göndereceklerini söylediler.ancak 6 gün oldu bişi yok bu arada sürekli sitede verdikleri 08503026362 nolu tel.u aramama rağmen ya meşgule alıyorlar yada suratıma kapatıyorlar.bugün bana belittikleri adrese gittim fakat öyle bir satıcı olmadğını gördüm.sonuçtadolandırıldığımı anlayıp karakola gidip suç duyurusunda bulundum .belgeler savcılığa gitti.lütfen yazdığım siteye girip alışveriş yapmayın yada aynı şeyler başına gelen var ise suç duyurusunda bulunun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mahsum korkmaz16 Ocak 2014 09:29

      iyi yaptın kardeşim inşallah o para dolandırıcılara kefen parası olur inşallah

      Sil
  38. biz siparişi verdikten sonra almaktan vazgeçtik ama bize " sizi mahkemeye vereceğiz" diye mesajlar yollaadılar ve üstelikte dava no 'muzu yolladılar ama hiçbir bişeyde olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ayni seyi bende yaptim size birsey oldumu

      Sil
  39. note3market.com 05357197933
    http://www.gsmkampanyasi.com/05464353203
    http://www.samsung2013kampanyasi.com 05379813109
    http://www.note3siparis.com/05362293305
    http://www.galaxynote3pazari.com/
    http://note3gearmarket.com/
    http://www.kvkkampanyasi.com/
    http://uzmaniletisim.org/
    http://stokcu.org05388845428
    http://www.galaxynote3pazari.com/
    http://note3pazar.com/05374960131
    http://www.note3siparis.com/
    http://www.garantilisamsung.com/
    http://kvkozelkampanya.com/02129093227
    http://www.samsung2014firsat.com/05357953075

    YanıtlaSil
  40. Note3shop buraya girmeyin şerefsizler dolandiriyor

    YanıtlaSil
  41. Şerefsiz bunlar ya note3shop sitesine girmeyib

    YanıtlaSil
  42. Arkdaşlar bende iphone 5s sipariş ettim. 10 gün önce tlf filan yok bu numarayı aradığımda numaraları bu
    0216 222 28 15 açıp insanın yüzüne kapatıyorlar.başka bir tlf numaraları 0850 302 63 62 tabi bu numarayıda kapatmışlar. bu reklamda veriyorlar facede, applekampanya.org 2 yıl genpa garantili iphone 5s 899 tl diye,
    Birde teknosa armasını kullanıyorlar.
    Bende parayı ödedim. ne yapabilirim bu şerefsizlere arkadaşlar sizlere ihtiyacım var arkadaşlar.?
    Bu adamlar nerde oturuyorlar acaba tlf hangi mevkiye ait acaba bçlen varmı yazsın arkadaşlar saygılarımla

    YanıtlaSil
  43. Arkadaşlar bende applekampanya.org 2 yıl genpa garantili 899tl iphone 5s teksosa ablemli face reklama gördüm ve aldandım 899 tl ödedim ? ancak tlfon falan yok numara bu 0216 222 28 15
    ve 0850 302 63 62 bunu iptal ettiler. 222 28 15 olanada aradığında açıp ismini sorup kapatıyorlar
    Arkadaşlar ne yapa bilirim yarımınıza ihtiyacım var. bu numaralar nereye ait bilen varmı adreslerini kanunen ne yapabilirim saygılarımla

    YanıtlaSil
  44. Www.koredens4geldi.org adreside sanırım sahte bnde sipariş vermistim aras kargo ile gönderiyorlar ama almayacağım

    YanıtlaSil
  45. slm ben facedekı reklama aldanıp bir ceptelefonu siparişi verdim P T T ödemeli kargom geldı kargomu ödemesını yapıp aldıgımda açtıgımda bana laptop kolonu yollamışlar PTT ye geri vermek istedım olmaz dediler karakola başvurmamı söylediler karakola gittim ptt geri alması gerekır dedıle ptt almadı daha sonra ilce kaymakamlıgına tüketiciye şikayette bulundum 15 nısanda toplantı olacanı ve benı 22 nısanda bilgilendireceklerını söylediler buarada ürünü geri yolladım aynı adrese herşey kısaca düzen devlette bunlara göz yumuyor kısaca şikayette bulunuyorum ve vatandaşın hesabına el koymayok yakalamak yok anlamışdeyılım nasıl adalet sız sız olun dikkatli olun herşey düzen

    YanıtlaSil
  46. bnde 199 tl ye s4 siparişi verdim ve 5 gün sonra paketinizi ptt kargodan alabilirsiniz diye bir mesaj geldi bn ptt ye gitmedim henüz ne yapacam bilmiyorum kapıda ödemeli diyorlardı ve aras kargo derken ptt kargo ile yollamışlar kutuyu gerimi çevirsem veya parayı vermeden kontrol yapabilirmiyim yardım!!!!!

    YanıtlaSil
  47. http://s4kulubu.com/
    http://s4telefoncu.com/
    http://www.iphone5bayi.com/

    YanıtlaSil
  48. https://www.sirafirsat.com/
    http://genpaturkiye.org/
    http://www.s4siparis.net
    http://sirkeciavm.com/
    https://www.webpencere.com

    YanıtlaSil
  49. http://www.koredentelefon.com/
    http://www.cagriiletisim.com/
    www.heristedigin.com
    http://www.exeniletisim.net/
    http://goldgsmmarket.com/
    http://www.cephaylaz.com/
    http://www.indirimsunar.com/
    http://www.indifirsat.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolandırıc bir site daha: www.ithalnote3.com

      Sakın almayın!!!!!!

      Sil
  50. arkadaşlar. benimde size farklı bir tavsiyem var. bu firmalara yanlış adres vererek (mümkünse mobil adres ama yanlış) bir kaç tane birden sipariş verin yollasınlar. adres yanlış olduğu için kargo ücreti bunlara patlayacaktır. :) canınız sıkıldıkça yanlış adreslere sipariş verin. örnek. çukur cuma mahallesi necdet sok. no 147/4 adıyaman :). böyle bir adres yoktur. kargo gider geri gelir. kargo parası da bunlara patlar :)

    YanıtlaSil
  51. Bir yorum da ben yapayım. Tahminimce Kore malı diye satılan telefonların büyük çoğunluğu ÇİN malıdır. Sadece arkasına Made İn Kore diye bir etiket yapıştırıyorlar ve piyasaya Kore malı diye yediriyorlar. Bir keresinde Kore malı diye aldığım bir telefonun arkasındaki etiketi kaldırdığımda altında 2. sim yeri ve asıl etiketi Made in PRC yazısını gördüm.

    YanıtlaSil
  52. Arkadaşlarımızdan birisi demiş sipariş ediyorum kargoyla gelince iptal ediyorum almıyorum 20 TL herseferinde geçiriyorum satıcılara demiş, tamam güzel bir mantık ama 1 kargo şirketine 2 kere aynı şeyi yaptığında kargo şirketi bizzat kendisi sana ceza kesiyor :) bence yapmayın öyle bişi dalga geçer gibi o adam bir emekçi neticede kargoda çalışan, adresiniz mimlenir bir daha size sipariş getirmezler gidersiniz almaya kendi ayaklarınızla :) onun için siparişi olan varsa eğer iptal edin gelmeden kurtulun gitsin, bende sipariş verdim dün 99 TL ye not3 + gear ama biraz önce bu yorumları görünce iptal ettim arayıp, Size tavsiyem Kargo firmalarına Adresinizi mimlettirmeyin bir daha kargocular gelmez hatta ptt bile size evrak getirmez mesajla bildirirler gelin alın diye...
    Açıklayıcı yorumlarınız için herkeze teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sen bu dolandiricilardansin aslanim

      Sil
    2. Oktay sen bu işi yapıyorsun. Onlardan birisin.

      Sil
  53. BU tarz ucuz ürün elde etmek isteyen arkadaşlara sesleniyorum :) arada sırada nadir de olsa kapıda kontrol et öyle al olan ürün denk geldiğinde alabilirsiniz tavsiyemdir, Ben birçok siparişim oluyor internet üzerinden ama karşı firma ile anlaşıyorum, zaten adam ürününe güveniyorsa size tamam kapıda kontrol edebilirsiniz diyor, bu durum kargoyla değil karşı firmayla alakalı bir durumdur... Siz siz olun birşey alırken irtibata geçtiğinizde kapıda kontrol yoksa almayın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargo görevlisini kapıda bekletip hangi özelliği inceleyeceksin? Telefonun orjinal olduğu bakınca hemen anlaşılıyor mu? Geçin bunları, hiç inandırıcı değil. Bu telefonlar replika diye satılıyor zaten. Orjinalinden ayırt etmek zor. Dış görünümleri aynı ama yazılımları ve teknik özellikleri farklı. Mesela 13 MP kamera var diyor ama görüntü kalitesi 3 MP bile değil. O kadar adi yani. Üstelik garanti de yok. İade, değişim imkansız. Bu sitelerin hepsi dolandırıcı, sakın inanmayın ve alışveriş yapmayın.

      Sil
  54. http://applekampanya.org
    http//teknophone5s.net/
    www.applestore-tr.com

    bunlar kesınlıkle sahte apple sıtelerıdır adamların orjınal temalarını kullanıyorlar kesınlıkle tlf gondermıyorlar kesınlıkle sıparıs verdıysenız bıle almayınn

    YanıtlaSil
  55. Mehmet bolat diye birinden gelen ptt paketi olursa sakin almayin

    YanıtlaSil
  56. Bunlarin dini imani vicdanlari yok benide dolandirdilar adres yanlis tlfon kayit disi mehmet bolat bu isme dikkat edin gelen paketin uzerinde gonderici ismi varsa sakin o paketi almayin

    YanıtlaSil
  57. ARKADAŞLAR İŞ FACEBOOK TA BİTİYOR..REKLAMLARDAN PARA KAZANMAK ADINA BUNLAR GİBİ SAHTE TELEFON SATICILARINA,DOLANDIRICILARINA ARACILIK ETMİŞ OLUYOR..
    BENİM DÜŞÜNCEM..MAĞDUR ARKADAŞLAR YASAL YOLLARDAN HAKLARINI ARAYABİLİYORLARSA İLK OLARAK BUNU YAPSINLAR.
    SONRA İSE FACEBOOK A TOPLU OLARAK ŞİKAYETTE BULUNUN.BU SAYFALARIN KAPATILMASI VE KİMLİKLERİNİ AÇIK ETMEK İÇİN FACEBOOK A ŞİKAYET EDİN..
    BEN BUNLARIN REKLAMLARINI HER DAKİKA GÖRÜYORUM SPAM OLARAK BİLDİRİ YAPIYORUM ARDINDAN SAHTE BİR SAYFA DİYE BİLDİRİYORUM AMA FACEBOOK BU KONUDA NE YAPAR BİLEMİYORUM İŞİN İÇİN DE PARA,REKLAM OLUNCA BİLEMİYORUM..
    FACEBOOK A ŞİKAYETİNİZİ DİLE GETİRİN ARKADAŞLAR BUNLARA MUSADE EDİLMESİN.

    YanıtlaSil
  58. Arkadaslar bunlar tamamen dolandirici cetesi sakin inanmayin bu serefsizlere bende kandim sizin gibi gonderdigi kutuyu geri iyade ettim bi kac gun icinde paraniz veye telefo ununuzu alirsiniz dediler simdi ise tel acan bile yok ama kesinlikle helal etmiyodum coluna cocuna haraamzikkim olsun kefen paralari olur insalla allahtan tek temenlim

    YanıtlaSil
  59. hemeniste diye bir sitenen sipariş vermiş görünüyorum meail atmışlar ama ben öle bi sipariş vermedim ve gelen meail e yazdım sipariş vermedim diye bi cevap verdiler napam gerek

    YanıtlaSil
  60. http://eminonuelektronik.com/
    facebook reklamında gördüm. 189 TL ye android S4 satıyorlar. Site hakkında bilgisi olan var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAKIN ALMA KARDEŞİM DOLANDIRICI FACEDEN HİÇ ALMA HEPSİ DOLANDIRICI BEN DOLANDIRILDIM

      Sil
  61. http://yenigenpa.org/

    sanırım bu sitede dolandırıcı

    YanıtlaSil
  62. tüketici haklarına şikayet edince paramızı tekrar alabiliyormuyuz ? yada dolandırıcılıkdan dava acabiliyormuyuz

    YanıtlaSil
  63. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  64. bende trendiletişim sayfasından sipariş verdim dün.kapıda ödemeli olarak.sayfasında kontrol edip alın diyorlardı.mail atılmış ithalnote3 adresinden. henüz kargo gelmedi ama yorumları okuyunca vazgeçtim almaktan. verdikleri telefon numaralarına ulaşılmıyor. internet sitelerine de tabi. kargoyu almadan iade ettiğimizde bir sorun olur mu.

    YanıtlaSil
  65. Mrb arkadaşlar bende facebook reklamlarından gördüğüm samsung burda adresinden replika 2 yıl garantili diye reklam yapan 0539 772 1085 iletişim numarasıyla METİN ve ÖZKAN diye biriyle en az 10 dk görüştüm adamlar kandırma konusunda profesyonel ve s4 sipariş verdim kargo geldi parasını ödedim ve 5 tl lik saat ve rulo yapılmış gazete çıktı aradım aradım özür dilediler hemen sipariş i gönderiyoruz dediler ve telefonları kapalı bu dolandırıcıların yeni numarası 0542 46086 59 şu an aktif ama benim numaramı bildikleri için açmıyorlar daha önce hiç başıma böyle bir şey gelmemişti ödediğim miktar 140 tl benim için önemsiz bir para fakat aptal yerine konmama üzülüyuorum demekki herkes i kendin gibi sanmayacaksın

    YanıtlaSil
  66. Arkadaslar biraz akli mantigi biraz dusune bilme yetenegi olan insan boyle seylere kanarmi inanir mi bnce hatanin krali sizde ki boyle adamlara para kazandiriyorsunuz baba cocuguna 2000 bin liralik urunu 200 vermez siz ne kullanip bunlari ariyotsunuz bna soyleyin o kafayi bnde yasayayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende boşluğuna gelip düşebilirsin hor görme

      Sil
  67. AKILLI SAAT .ORG Kenan-Hakan-Murat-Tuncay 536 268 2146 535 615 3887 850 303 87 02 SAKIN ALDANMAYIN.....................

    YanıtlaSil
  68. Mehmet zeki süreke dikkat edin kendisi profosyonel.marmarisi mesken tutmus numarasi 05423998092

    YanıtlaSil
  69. Tüketici Şikayeti olarak bu siteleri Reklam Özdenetim Kuruluna şikayet ettik. Kurulun bize gönderdiği cevabı paylaşıyoruz:

    Kurulumuza ilettiğiniz başvuru üzerine Samsung ile irtibata geçilmiştir.

    Samsung, söz konusu satış siteleri hakkında bilgileri olduğu, bu internet sitelerinin tespiti için ayrı bir sistem kurulduğu ve savcılık kararı ile söz konusu sitelerin kapatıldığı bilgisi iletilmiştir.

    Başvuru konusu Kurul’umuzun çalışma alanını aştığından herhangi bir işlem başlatılması mümkün olamamıştır. Ancak, Kurul’umuza ilettiğiniz adres listesi Samsung ile paylaşılmıştır.

    Bilgilerinize sunar, Reklam Özdenetim Kurulu'na göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,

    Reklam Özdenetim Kurulu

    YanıtlaSil
  70. Satılan sahte telefon 'android' işletim sistemine sahip olduğu için telefonun menüleri de gerçeğine çok yakın. Bu yüzden telefondan fazla anlamayan biri kolaylıkla bu tuzaklara düşebiliyor. Ödemeyi yaptıktan sonra ise her şey bitiyor. Telefonunuzun sahte olduğunu fark etseniz bile iş işten geçiyor.

    Sahte firma bilgileri veren kişi yada kişilere bir daha ulaşamıyorsunuz. Aradığınız numaraya bile ulaşamıyorsunuz. Çünkü satıcı açık hat olarak bilinen, başkası adına alınmış bir hat üzerinden sizinle iletişim kuruyor ve alışveriş bittikten kısa bir süre sonra numarayı yakalanmamak için bir daha kullanmıyor.

    Satılan telefonların gerçeğiyle tek benzerliği kasası. Ne içeriği ne de telefonun donanımı gerçeğiyle aynı değildir. Bu ürünlerin IMEI numarası olarak bilinen seri numaraları da kayıtlı değil veya klonlanmış oluyor. Yani aldığınız sahte telefonu da kullanamıyorsunuz. Telefon bir süre sonra yurda kaçak sokulduğu veya IMEI bilgileri klonlandığı için kullanıma kapatılıyor.

    YanıtlaSil
  71. İnternet sitelerinde, kısa mesajla ve diğer çeşitli yollarla piyasa fiyatlarının çok altında yapılan satışlara şüpheli yaklaşılmalı. Satış yapan firmanın güvenilir olmasına dikkat edilmeli. Mağaza garantili olduğu belirtilen ürünlerden uzak durulmalı. Alacağınız telefonun değerini de teknoloji mağazalarından veya fiyat karşılaştırma hizmeti sunan internet sitelerinden öğrenmelisiniz. 2 bin lirayı bulan telefonların 500 liranın altında fiyata satılması imkansız.

    YanıtlaSil
  72. Doğuş akademi yayıncılık ltd şti tarafından 10200 tl lik ürünüm gelmedi para iadesi de olmadı, dolandırıldım
    KAMUSAL UYARI ve ŞİKAYET; BEN BİR İNTERNET SİTESİNDEN 10,200 TL LİK ÜRÜN SİPARİŞİ VERDİM...
    PARAYI HAVALE İLE YOLLADIM. 50 TL DEĞERİNDE BAŞKA ÜRÜN YOLLAMIŞLAR. ARADIM HATA OLMUŞ BEYEFENDİ TEKRAR YOLLAYIN SİZİN 10,200 TL LİK ÜRÜNÜ YOLLAYALIM DEDİLER.
    YURTİÇİ KARGOYLA İADE ETTİM. SİPARİŞ VERDİĞİM ÜRÜNDE GELMEDİ PARADA GELMEDİ. 14 GÜNLÜK CAYMA HAKKIMI KULLANDIM İADELİ TAAHÜTLÜ,PTT DEN...
    TELEFON İLE BENİ ARADI SANA HİÇ BİR ŞEKİLDE PARA İADESİ YAPILMAYACAK GİT İSTEDİĞİN YERE ŞİKAYET ET DEDİ..

    BEN DE SAVCILIĞA ŞİKAYET ettim dolandırıcılıktan dolayı ve 2 gün sonra site kapatıldı. sonra paramı geri alabilmek için ADANA 3.ASLİYE HUKUK MAHKEMESİNE DAVA AÇTIM.AVUKAT TUTTUM..6 AY SONRA MAHKEMEM VAR..

    Arkadaşlar hepsiburada, n11, gittigidiyor, avansas ... bunlar bilindik siteler GÜVENİLİR. tanımadığınız bilmediğiniz sitelerden kesinlikle alışveriş yapmayın paranız çöp olur..

    BENİ 10,200 TL DOLANDIRAN ŞİRKET ADI=DOĞUŞ AKADEMİ YAYINCILIK İNŞAAT HİZMET SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ,NE AİT DİJİTAL444.COM..ADRES ANKARA CAD. NO/289/21 pendik/İSTANBUL..TEL 0530 498 56 56,,TEL..0532 456 13 93..TEL..0216 671 98 99 BU NUMARALAR ÜZERİNDEN 30 TANE KADAR SAHTE SİTELER ÜZERİNDEN İNSANLARI HALA MAĞDUR EDİYORLAR..MAKBUZDA AÇIKLAMA KISMINA ÜRÜN HAKKINDA BİŞİ YAZDIRMIYORLAR, FATURA YOLLAMIYORLAR,.İADE ALMIYORLAR,.para iadesi yapmıyorlar,.telefonları engelliyorlar.FATURA OLMAYINCA TÜKETİCİ HAKLARINA ŞİKAYET EDİLEMİYOR...DEVLET BUNLAR GİBİ VİJDANSIZLARA EL ATMALI.......çok mağdur edildim..

    YanıtlaSil