4 Şubat 2017 Cumartesi

Samsung Note 4 şikayeti


Merhabalar, yaklaşık 1 buçuk aydır Samsung Note 4 telefonumla sorunlar yaşamaktayım.

İlk etapta 12 Aralık günü Samsung yetkili servis Bursa Nilüfer Odunluk Şubesi'ne şarj olmaması nedeniyle şikayetimi bildirip telefonumu vermiştim. 3 gün içinde bana telefonumun olduğuna dair arandım. Gittim baktım ki, telefonumun şarj sorunu çözülmüş gibi görünse de eskisi gibi telefon şarj etmiyor ve telefonum kendi kendine kapanıyor açılıyor. Görüşme anında devamlı karşı tarafın yüzünde kapanıyordu.

28 Aralık günü yine Samsung yetkili servise giderek telefonu bıraktım. Ancak hiçbir şekilde bana geri dönüş sağlanmadı. 31 gündür haber bekliyorum ancak hiç bir haber alamamaktayım. Üstelik kaç kere Samsung müşteri hizmetlerini aradım ama bana net olarak bir şey söylenmemektedir.

Yaklaşık 31 gündür mağdurum telefonum daha da çok bozulduğuna inanıyorum. Bana yardımcı olmanızı bekliyorum. Samsung'dan yeterli ilgili müşteri memnuniyetini kesinlikle almadığımın kanaatindeyim. Eğer ki telefonum yapılmıyorsa ya yeni bir telefon ya da ödemiş olduğum 2 yıldır 4800 TL (cihaz taahhüt ve faturasıyla birlikte) ücretin geri ödenmesini talep ediyorum. Garantimin bitmemiş olmasını da altını çizerek söylemek istiyorum.

İyi çalışmalar diliyorum.
Saygılarımla.

Sevde Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder