9 Mayıs 2013 Perşembe

firsatmarka.org alışveriş sitesi şikayeti


Firsatmarka.org sitesinden telefon siparişi verdim 2.gün aradılar onayladım da fakat 3.gün vazgeçtiğimi söylemek için aradım. Aradığımda girmemiş olmayı diledim. İlk defa böyle bir internetten alış veriş yapacaktım ama hesaplarım birbirini tutmadı ve ben de siparişin iptalini istedim. Telefondaki beyle aramızda bayağı uzun bir konuşma geçti özellikle para konusu. Benden 130 TL civarı bir şeydi yanlış hatırlamıyorsam adınıza kayıt ettirdik felan, yaptığımız masraflar şuydu buydu. Ben de zaten internetin başındaydım yurt dışından gelen telefonların kayıt ettirme paralarına baktım ve fix 100 tl fiyat diyorlar sitede belirtiler kargo bedeli de 15 TL. 115 TL civarı bi para söz konusu ama benden istenen 130 TL ayrıca telefonda konuştuğum kişi sitede yazan şu ibareden dolayı benden para talep ediyormuş... "Değişim işlemlerinde sipariş toplamının % 35'i olan servis bedeli ve kargo ücreti kesilerek geriye kalan ücret hesabınıza aktarılır. Kargo ücreti 15 TL'dir." ben üstüne basa basa benim bir değişim işlemim yok neyin parasını istiyorsun dedikçe beyfendi okuyun beyfendi okuyun demesi daha bi traji komik. Bir kaç kere üst üste aradı açmadım ama bugün canıma tak etti bir de mesaj atıyor yasal işlem yapacağız diye...

Esat Kaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder