10 Haziran 2013 Pazartesi

PM Outlet (ithalparfum.com) Şikayeti

Merhaba;

Bundan yaklaşık 1,5-2 ay önce Pm outletten, www.ithalparfum.com sitesinden parfüm aldım. Kenzo flower Tag 100 ml olarak sipariş verdim. Sitelerinde ürün var görünüyor. Siteye bakarsanız her şey var görünüyor ama uygulamaya gelince o yok, bu yok. Siparişim hem cc si düşük hemde farklı bir ürün olarak geldi. Birkaç gün içinde iade gönderdim. Fakat aynı ürün kaklaşık 10-15 gün sonra bana geri geldi. Adamların  umurunda bile değil, iade gönderdiğimi kaç kez arayıp söylememe rağmen müşteri memnuniyetini önemsemedikleri ve işlerini takip etmedikleri için ürünü giden adreste alan olmamış. Ürün postanede bir süre bekliyor sonra bana geri dönüyor. Bana dönünce kargo parası 6 TL tekrar veriyorum ve ürünü  tekrar gönderiyorum. Neymiş ben depoya göndermişim. Ama bana geldiğinde üzerinde hangi adres yazılıysa o adrese gönderdim haklı olarak. Neyse dedim sineye çektim tekrar gönderdim ürünü. Hem benim istediğim parfümü değil, kafasına göre başka parfüm koyup  göndermiş hem de düşük cc göndermiş. Yanına da 2 tane tester koymuşlar göz boyamak için. Tekrar verdikleri adrese gönderdim ve 3 parfüm ismi verdim. Bunlardan hangisi varsa 100 cc olarak gönderin dedim. Ama bu arada her gün arıyorum. O sitede yazılı teli zaten açan yok. Hiç sizi muhatap alan yok ki. Hele o sabit numaranın karşısında hep "Telekom çalışması sebebiyle 1 gün kapalıdır" yazıyor.
2 ay oldu hala telekom çalışması var. Kargo bedelini zaten sizin hatanız yüzünden 2.kez vermemem gerekirken yine ben vedim. Bu kez kargo bedeli ödemem hatalı olan sizsiniz neden bana yüklüyorsunuz dedim. Kargolar müşteriye aittir deyip ister al ister alma dercesine geçiştirdi. Nasıl olsa ben kapıda ürün ilk geldiğinde parayı trink ödemişim umurlarında mı? Sinirlendim ve paramı iade edin dedim sizden hiç bir şey istemiyorum artık. Bu adamlar o günden beri telefonlarımı açmıyorlar. Paramı 3 hafta içinde göndereceklerini söylediler ne arayan var ne para gönderen. Ben kolay para kazanmıyorum, kimse kolay kazanmıyor. İnsanları kandırarak haksız kazanç sağlıyorlar. İnternette biraz dolaştım bu firmadan hep bu yönde şikayet var. PM OUTLET ithal parfüm den şikayetçiyim. 81 TL + 6 TL (2.kez ödediğim kargo bedeli) yani toplam 87 lira
olan paramı geri istiyorum. Kimse kimseyi  salak yerine koymasın. Haklarımı biliyorum. Siteleri baştan aşağı  palavra. %100 müşteri memnuniyeti diye bir şey yok, sizin aramalarınıza cevap veren yok. Numaramı da biliyorlar artık. Her ürün var görünüyor ancak talep ettiğiniz her üründe "o yok, onun 100 lüğü yok, 50 liği var veya 75 liği var" gibi sözler. Ama sitene koymuşsun var diye niye insanları kandırıyorsun. Yoksa bile ara sor bu yok ama şu şekilde var de. Kafana göre ürün gönder. Para iadesine gelince ortadan kaybol.
Günlerdir arıyorum telefonlar açılmıyor. Bu firmadan şikayetçiyim. Gereken neyse yapılsın lütfen. Benim emeğimi haksız olarak gaspetmeye kimsenin  hakkı yok.

Zülfiye Kaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder