8 Aralık 2012 Cumartesi

Avea fatura şikayeti

Merhabalar, ben 0 541 691 44 ** nolu Avea kullanıcısıyım . Avea'da yaklaşık 6 aydan beri sorun yaşamaktayım. Avea müşteri temsilcilerinden hiç memnun değilim. Bir sorunum olduğu vakit bana 3 iş günü içerisinde dönüleceğinden bahsediyorlardı, hiç bir dönüş yapılmamaktadır. Bu memnuniyetsizliğim devam ederken bana Ekim ayı faturam 207 TL olarak gelmiştir. Ben bunun üzerine faturamı kapatmayı düşünürken burada ki işlerim yoğunluğu sebebiyle Avea satış bayilerine gidemedim. Ben yine müşteri temsilcilerinden biri ile konuştuğumda bana faturamın artık düzenli geleceği bilgisini vermişlerdi. Buna rağmen faturam aksine 649 TL faturam çıkmıştır. Ben bu faturayı kabul etmiyorum. Lütfen bana yardımcı olun.

Tuğçe Barut

Lütfen şikayetinizi BTK üzerinden yapınız. Şikayet yapabileceğiniz adres Bağlantılar sayfamızda mevcuttur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder