3 Şubat 2018 Cumartesi

Teknosa ve Remington saç düzeştirici şikayeti

26.12.2017 de Remington marka düzleştiricimi ısınma problemi yüzünden garantiye gönderdim 19.01.2018 de herhangi bir bilgi gelmediğinden aradım ve tedarikçi firmaya görüşülüyor dendi kayıt oluşturdum arkadaşlar arayıp Teknosa mağazamız size bilgi verdi mi diye sordu hayır bilgi verilmedi dediğimde dalga geçer gibi bilgi verilmiş görünüyor bekleyin ararlar dedi ürünü verdiğim mağazaya gittiğimde ürün tedarikçi firmada beklemede olduğunu 1 - 2 ay daha beklemem gerektiği isterlerse çek verebiliceklerini söylediler böyle bir mantık olabilir mi ya 2 ay beklemek nedir çek almaya resmen mecbur bırakıldım aynı düzleştiriciyi almaya kalktığımda üzerine ücret ödemem gerekecek ben düzleştiricimden zaten memnundum ama bu kadar rezalet bir mantık görmedim Teknosa'nın bu yaptığı çok çirkin bir durum resmen kendi düzleştiricimi para verip tekrar almak zorunda bırakılıyorum. Gereğinin yapılması konusunda yardımlarınızı rica ederim.

İyi çalışmalar.

Arzu A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder