4 Şubat 2018 Pazar

Sementa Giyim şikayeti

Şikayet Edilen Firma: Sementa Giyim - Ankara
Şikayet Edilen Ürün: Gömlek
Şikayetin Konusu: İade almak yerine müşteriyi değişime zorlamak

Şikayet Metni:
28.12.2017 tarihinde Sementa Giyim Mağazası, Ankara Atlantis Avm şubesinden satın alınmış bir ürün tarafıma hediye olarak verilmiştir. Ancak, 01.01.2018 tarihinde, etiket ve değişim kartıyla beraber ürünü beden uyuşmazlığı nedeniyle değiştirmek amacıyla mağazaya gittiğimde, aynı ürünün uygun bedenini bulamayıp yerine herhangi başka bir ürünü begenemeyince iade işlemi talep ettim. Ancak sirket polisi gereğince hiçbir şekilde iade almadiklarini sadece değişim yapabileceklerini tarafıma bildirdiler. Değişim icin başka bir ürün secemedigimi soyledigimdeyse "başka birisine hediye alin" gibi parlak bir fikirle bana yol göstermeye çalıştılar. Bu uygulamanın tamamen tüketici hakkına uygun olmadığını düşünüyorum ve bununla ilgili her türlü işlemi yapacağımı paylaşmak istiyorum.

Aslı Özden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder