1 Şubat 2018 Perşembe

Migros ücretini ödememe rağmen, telefonuma TL yükleyemedi



Şikayet Edilen Firma: MİGROS TİC. A.Ş.(İZMİR) ve TURKCELL A.Ş.

Şikayet Edilen Ürün: Hazır Kart TL

Şikayetin Konusu: MİGROS TİC. A.Ş.den telefon hattına yüklenmeyen TL.

Şikayet Metni:  23.12.2017 tarihinde İzmir/Bornova/Altındağ'da bulunan MİGROS TİCARET A.Ş.'ye giderek şahsıma kayıtlı ve kullanmakta olduğum 0 537 369 56 51 nolu telefon numarama 30.00.-TL nakit para karşılığı Kontör(TL) yüklettim. Aradan 1-2 saaat geçtikten sonra telefonumu kontrol ettiğimde TL'nin hattıma yüklenmediğini farkettim. MİGROS TİC. A.Ş.'ye giderek durumu söyledim. Oradaki çalışan arkadaşlar TURKCELL Müşteri hizmetlerini aramam gerektiğini söyledi. Turkcell Müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede bir mail adresi verdiler ve fatura/fişleri görsel olarak resim yoluyla iletmemi söylediler. 24.12.2017 tarihinde dediklerini harfiyen yaparak mail gönderdim ve 48 saat içerisinde sonuçlanacağı yönünde tarafıma bilgi verildi. 27.12.2017 tarihinde müşteri hizmetleri tarafımı arayıp sorunumun çözülemeyeceğini ve MİGROS TİC. A.Ş.'ye gitmem gerektiğini söylediler. Bahsi geçen iki firmadan da ilgisizliklerinden ve sorun çözümüne gidilmemesinden kaynaklı şikayetçiyim.
Not: MİGROS TİCARET A.Ş.'den almış olduğum fişler resim çekilerek ek'te sunulmuştur.

Saygılarımla,

Adı Soyadı: Erdal YAVAŞ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder