1 Şubat 2018 Perşembe

Cicekgonder sitesi çürük çiçek gönderdi


Şikayet Edilen Firma: cicekgonder. com
Şikayet Edilen Ürün: Orkide çiçek
Şikayetin Konusu: Çürük çiçek gönderildi

Şikayet Metni: 19.01.2017 tahinde çiçek gönder. com sitesinden hediye olarak gönderdiğim çiçek hediye edilen kişiye çürük gönderilmiş, çiçekleri üzerinde olmayan çöpe atılması gereken çiçeği göndermişler, hediye gönderdiğim için çok mahçup oldum, farklı firmalardan gelen diğer hediye çiçekler sağlamken, bu çiçeğin çürük gitmesi beni çok mahçup etti, sonrasında websitesinin içinde müşteri hizmetleriyle konu hakkında mesajlaştım.

Fakat tutumları beni çok üzdü. Konuşma tarzlarını beğenmediğimi söylediğimde karışamazsınız yazdılar, ekran görüntüsünü alıp şikayetçi olacağımı söylediğimde bu sayfada kayıt alınmıyor dediler, fakat ben mesajlaşma ekranının fotoğrafını çektim. Bu firmadan şikayetçiyim, ve para iadesi ve telafi istiyorum.


Nurşen A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder