11 Aralık 2017 Pazartesi

Vatan Bilgisayar'dan alınan Reeder p10s telefon şikayeti


Vatan Bilgisayar Forum İstanbul mağazasından aldığım Reeder p10s telefonun home tuşunda bir bozukluk olduğunu fark ettim. Aynı gün içerisinde iade talebinde bulunduğum halde mağaza müdürü kendi yorumunu yaparak "bence bu bir ayıp değildir" seklinde karşılık verdi. Bunun üzerine teşhir ürünü ile karşılaştırma yaptığımızda teşhir ürünündeki tuşun daha sağlam olduğunu fark ettik. Bunun üzerine "beğendiysen bunu alabilirsin" şeklinde kurumsal bir mağazaya hiç yakışmayan bir cevap verdi. Mağazaya defalarca gitmeme rağmen talebim hiçbir şekilde karşılanmadı. Müşteri temsilcisini arayıp sorunumu bildirdiğimde aynı muamele ile karşılaştım.

Telefonu sattıktan sonra aradan çekilip sanki telefonu kendisi hiç satmamış gibi davranmak anacak bu kadar olurdu. Her sorunda tüketiciye teknik sevisi işaret ediyorlar. Cihazı ayıplı olduğu için iade kapsamında geri verdiğimde mağazada kaydını alan çalışan da ayıbı doğrulayıp kayıt formuna şu ibareyi yazdı "Cihazın Home tuşunda aşağı doğru içeriye çökme mevcuttur. Ürünün doa kapsamında iadesi istenmektedir. " Sonra ürün servise gidiyor servis ürün tamir edilip tarafınıza gönderiliyor diyor. Ben tamir istemedim ki diyorum. Ürününüz geri iadeye uygun görülmemiş diyor. Ayıplı ürün ayıplı üründür bunun bir derecesi mi vardır?

Veysel Bozan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder