11 Aralık 2017 Pazartesi

Şevki Açıkalın Fashion Designer nişanlık dikmeyi beceremdi, şikayetçiyim

05.11.2017 nişanlık diktirmek için Manavgat'ta Şevki Açıkalın Fashion Designer'a gittim ve örnek nişanlık gösterdim. Aynısını birebir dikeriz dediler. 25.11.2017 de nişanım vardı. 20 gün önce siparişini verdik yetişir dediler. Fakat benim hayallerimle oynadılar nişanlığı nişan günü saat 11 de bitirecez dediler.

Sonra aradılar biz kuaföre getirelim dediler saat 16:00 da getirmediler. Eve geldim evde bekledim fotoğraf çekimim vardı saat 16:00da nişanlığım gelmediği için fotoğraf çekimime gidemedim. 16:30 gibi nişanlığı eve getirdiler fakat tam bitirmemişler dikilmemiş ipleri sarkıyor o şekilde getirmişlerdi ama kesinlikle benim istediğim nişanlık modeliyle hiçbir alakası da yoktu. Sonra bu şekilde mi giyeceğim dedim. Geriye götürdüler saat 19:00’a yetiştireceğiz dediler bu arada 19:00 da ben salona gireceğim. Saat 19:30 oldu hâlâ getirmediler nişanlığı. Saat:19:45 de getirdiler fakat yine dikilmemiş üstü boncuklu boncukları yarım yarısı dikilmemiş iplikleri sarkıyor. Üstü çok bol bel kısmının bağlama ipi yok kendimiz ayakkabı ipiyle bağladık mecburen o şekilde çıktım salona saat 20:00 de.

Fotoğraf çekimi yaptıramadım. Salonda nişanlığı üstü sürekli düştü durdu. Hayallerimle oynadılar şikayetçiyim mağdur ettiler beni. Kesinlikle istenilen nişanlıkla dikilen nişanlığın hiçbir alakası yoktu. Resimlerini de gönderebilirim. Şikayetçiyim gereğinin yapılmasını arz ediyorum. Lütfen yardımcı olun.

Deniz Bulut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder