11 Aralık 2017 Pazartesi

Kiğılı Şikayeti

06.11.2017 tarihinde Ankara Optimum Kiğılı Mağazasından gömlek (92,58._) +kravat (37,03._) +mendil (18,50._) +takım elbise (833,32._) =959,96 liraya almış olduğum takım elbiseyi 11.11.2017 tarihinde yakınımızın düğününde sadece 3 saat giydim. Takım elbiseyi çıkardığımda pantolonun apış arasında tüylenme ve yıpranma olduğunu fark edip ertesi gün mağazaya gittim, görevli pantolonda oluşan tüylenme ve incelmeyi teyit edip bir daha ki giyinmede yırtılabileceğini de söyleyerek takımı aldı ve merkeze incelemeye göndereceklerini söyledi.

Sonucun çıktığı üzerine gelen telefon üzerine 30.11.2017 tarihinde mağazaya gittik. Bize ürünün geldiğini ve merkezden gelen yazıda (yazıyı da verdiler) üretim kaynaklı hata olmadığını, kullanıma bağlı deformasyon olduğunu, bu sebeple ürün ile ilgili değişim veya iade konusunda yardımcı olamayacağını söyledi, pantolonda tadilat yapıldığını söyleyerek takımı bana iade etti.

Ben bunu kabul etmediğimi 833,32 lira verdiğim ürünü bu şekilde kabul etmediğimi aynı tutarda başka bir ürün yada para iadesi yapılmasını istediğimi söyledim. Böyle marka bir firmanın 3 saat giymekle yıpranan bir pantolonu hiçbir şey olmamış gibi tadilat yaparak iade etmesini kabul etmiyorum. KİĞILI Giyim Mağazası hakkında şikayetçiyim. Şikayetimin değerlendirilerek tarafıma anılan tutarda yeni bir takım yada para iadesi için gerekenin yapılmasını istiyorum.

Fahri Fahrettin K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder