1 Kasım 2017 Çarşamba

MNG kargo kolimi kaybetti, teslim etmiyor

Tayin sebebiyle 11/09/2017 tarihinde MNG Kargo ile Van Erciş şubesinden İstanbul Ümraniye şubesine 6 parça eşya gönderdim. (OU621776 kargo numaram) bu eşyalarımdan 3 numaralı kolim bana teslim edilmedi. Diğer kolilerin geldiği tarihten beri MNG kargoya 4 kez şikayette bulundum, 4 ayrı şikayet kaydım var. Fakat bana hiç bir dönüşte bulunmadılar kaybolan eşyalarım ile ilgilenmediler.

Genel merkezlerine mail attım dönmediler, twitterdan yazdım iletişim bilgilerimi alıp bir daha hiç dönmediler. Şikayetlerim ile ilgili MNG kargodan hiç bir sonuç alamadım. Son çare olarak size yazıyorum. Bu konu ile ilgilenirseniz sevinirim. Luxell marka fırın kolisiydi ve içerisinde çok önemli evraklarım, Marmara üniversitesi diplomam, Ttnet modemim, kişisel eşyalarım vardı.

Büşra Nur Bayram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder