9 Eylül 2017 Cumartesi

English Time mağdur ettiği öğrencilere para iadesi yapmıyor


English Time Edirne ofisinden 2.880 TL karşılığı 4 kur aldım.799 TL değerindeki ilk kuru tamamladım. Aslında notlarım tam puan olmasına karşın telefonda kuru tamamlayamadığım bile söylendi. Tartışma sonrası düzelttiklerini söylediler. 1-2 ay sonra arandım ve hatanın düzeltilemediğini öğrenince kurs merkezine gittim, orada düzelttiler. Ayrıca yapılan gramer sınavında B1 çıkmama rağmen bir düşük seviye olan A2 den başlattılar.

Asıl mağduriyetim bir süre sonra Edirne şubesinin kapanması ile başladı ve ben dahil birçok insanin binlerce lirası içeride kaldı.

Türkiye'de çokça kurs merkezi bulunan bu kurum öğrencilere paralarını iade etmediği gibi, yetkili ismi de vermemekte. Şube merkezi hakkında yanlış bilgi vermekteler. Kimi şubeler ise merkezlerinin olmadığını iddia etmekteler. Cep numaralarını öğrenebildiğimiz yetkililer aramalarımıza ve mesajlarımıza cevap vermemektedirler.

Bir kurs merkezinin iddiası üzerine merkezin Londra'da olduğu söylendi. Gerek Londra ofisine gerek English Time web sitesindeki elektronik posta adreslerine gönderdiğimiz e-postalarımız da cevapsız kalmıştır.

Aynı firmanın mağdur ettiği onlarca, belki de yüzlerce insan bulunmakta. Ben 2 bin TL paramı geri istiyorum ve insanları bu firma hakkında uyarmak istiyorum.

Reyhan Pekin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder