25 Ağustos 2017 Cuma

İşte Bu Ayakkabı sitesi şikayeti


İşte Bu Ayakkabı isimli firmadan almış olduğum ürünü kullanmadan, bana belirtilen süre içinde gerekli prosedürler çerçevesinde ücret iadesi talebiyle firmaya geri yolladım. 14 iş gününü çoktan geçmiş olmasına ve bana şu gün bugün yatırcaz diye teyid verilmesine rağmen hala ücret iadesi yapılmadı. Firmanın müşteri temsilcisine ulaşılmıyor ve maillerime cevap gelmiyor. En azından satın almış olduğum ürünü yollayın bana diyorum buna da hiçbir şekilde cevap alamıyorum. Mağdur durumdayım.

Tutku A.

2 yorum:

  1. Ben hiç böyle bir terbiyesizlik görmedim ne maillere cevap veriyorlar ne telefonları açıyorlar işlerini düzgün yapmıyorlar yanlış ürün gönderiyorlar para iadesi yaparız demelerinin üzerine 15 gün geçti hala bir gelişme yok insanları mağdur ediyorlar.

    YanıtlaSil
  2. Müşteri ilişkileti sıfır insanın suratına bile bakmıyorlar.

    YanıtlaSil