4 Eylül 2014 Perşembe

TTNET internet abonesi olmanın kolay olduğunu mu düşünüyorsunuz?

6 Ağustos 2014 tarihi itibariyle TTNET ve telefon hattı aboneliği için başvurdum. 3-4 gün sonra kargoyla modem geldi. İki defa arayıp gecikmeyi bildirmeme rağmen şu ana kadar internet ve sabit telefon hattı bağlantısı yapılmadı. Hatta, ilk aradığımda adresime bağlantı için gelindiğini ve evde kimsenin bulunamadığını söylediler. Ben de böyle bir şeyin mümkün olmadığını, özellikle evde bulunduğumuzu belirttim. Üstelik en azından kayıtlarda mevcut telefon numarama ulaşıp nerede olduğumu sorabileceklerini söyledim. Bağlantı yapılması için tekrar kaydımı aldıklarını söylediler. Aradan bir hafta geçti. Her gün evde en az bir kişi bulundu. Özellikle bunu yaptık. Yine gelen-giden olmadı. Tekrar aradığımda müşteri temsilcisi biraz dalgınlık biraz da işgüzarlık sonucu bağlantı için maksimum 15 gün içinde gelineceğini, biraz daha beklememizi söyledi. Halbuki o sırada 16. gündeydik.

Tekrar kayıt alındığını söylediler. En son 30 Ağustos günü 4440375 no'lu telefondan aradılar. Bana 29 Ağustos tarihinde yukarıdaki şikayet üzerine TTNET elemanlarının bağlantı için adresime geldiklerini, ama bulamadıklarını söylediler. Çok komikti. Çünkü aynı gün sürekli evdeydim. Bir misafirim vardı. Üstelik PTT'den bir posta da almıştım. Bu durumda TTNET elemanları için söyleyeceğim şey, ya yalan söylüyorlar, ya yanlış adrese gidiyorlar veya işlerini bilmeyecek kadar acemiler. Kargoyla modem geliyor ama bağlantı için bir aydır eleman gelemiyor, gelse de bulamıyor. Bu nasıl hizmet?

Veli SIRIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder