8 Ağustos 2014 Cuma

Carrefour Market Şikayeti

Ben İzmir Mavişehir'de yaşıyorum. Mavişehir'deki Carrefour'u da çok sık kullanıyorum. Oradaki fiyatları bildiğim için İzmir Aliağa'daki yazlığıma giderken, Aliağa'daki Carrefour Ekspress'i kullanmak istedim. Fiyatların aynı olacağına emin olarak.

Fakat orada alışveriş yaparken aynı marka tavukların daha yüksek fiyatlı olduğunu gördüm. Daha bir çok üründe bunu gördüm. Bu durumda tüketici farklı bir ilçeden alışveriş yaptığı için mağdur olmuyor mu acaba? Ben aynı ürünü İzmir'in başka ilçesinde Carrefour kartımı göstererek aldım ve yüksek fiyat ödedim.

Bu durumdaki mağduriyetimin ne olacağını öğrenmek için Carrefour müşteri hizmetlerini hem aradım hem de e-mail gönderdim. Bana verdikleri cevapta lojistik maliyetini fiyatlara ekliyoruz dediler. Diğer büyük marketler bunu yapmazken Carrefoursa'nın ne kadar akıllı bir market olduğunu da anlamış oldum bu sayede.

Teşekkürler

Beliz Göksel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder