5 Temmuz 2014 Cumartesi

Elektrik abonelik bedeli iadesi şikayeti

Öncelikle verdiğiniz hizmetlerden dolayı teşekkür ederim. Ben taşınma sebebiyle 18/11/2013 tarihinde Sefaköy İşletme Müdürlüğüne şahsen başvurarak aboneliğimi iptal ettirdim. Abone olurken peşin peşin aldıkları depozitonun tarafıma ödenmesi için hesap numarası istendi ama bu tarihe kadar herhangi bir ödeme yapılmadı. Abonelik iptali ile ilgili tarafıma herhangi bir ödeme yapılmadığı halde Bayrampaşa İşletme Müdürlüğüne Mart 2014 tarihinde yeni adresimde tekrar abonelik başvurusu yaptım. Orada çalışan memurlara ödemenin yapılmadığı söyledim sistemden ödenmediği görünüyor ama işletme müdürlükleri ayrı olduğu için biz bir şey yapamayız yeni abonelik için ödeme yapacaksınız dendi ve yeniden para yatırdım.

Bu nasıl bir hizmet anlayışıdır? Abone yaparken peşin alıyorlar, abonelik bitince de ödeme yapmıyorlar. İşin daha da kötüsü verdikleri telefon numaralarına kesinlikle bakmıyorlar. Önce çalmasına izin veriyorlar sonra meşgule alıyorlar. Genel Müdürlükten herhangi bir işlem yapılabilir mi diye arıyorum. Genel Müdürlüğün 3113600 numarasından 1322 tuşluyorum aranılan abone cevap vermiyor diyor.  Burada önemli olan paranın miktarı değil, vatandaşa yapılan haksız uygulama. Abonelik iptali neticesinde benden kesilen para ödenmezken yeni abonelik parası peşin alınıyor. Vatandaş bir faturayı geç ödediğinde hemen ceza kesiliyor ama vatandaşın hakkı olana gelince oyalama taktiklerine başvuruluyor.  Nasıl ki vatandaş abone olmak için depozitoyu peşin ödemek zorundaysa, aboneliğin iptalinde de parasını peşin almak hakkıdır. Yardımlarınızı bekliyorum. İlginize teşekkür ederim.

Gülay Cankurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder