26 Temmuz 2014 Cumartesi

Avea alınan paketi sisteme işlemeyince 1760 TL fatura gelmiş

Yurtdışına çıkmadan Avea'dan paket aldım 90 dakikalık. O dakikalar bittikten sonra 2 tane 120 dk aldım fakat 1 tanesi sisteme geçmemiş ve paket dışı kullanım oluşmuş. Bana tam 1760 TL fatura geldi.

Makedonyada iken 800 iken İstanbul'a gelince 1200 TL oldu. İstanbul içinde iken 1760 TL'ye çıktı. Bu nedir, anlayamadım. Müşteri hizmetleri inanılmaz ilgisiz. Ben faturamın tekrardan incelenmesini ve iptalini istiyorum. Paket dışı aşımın bu kadar yüksek ücretlendirilmesine anlam veremiyorum. Ben Avea'yı BTK'ya şikayet edicem. Resmen soygunculuk, bu yapılan. Aveadan şikayetçi olucam ve başka operatöre geçiş yapıcam. Benim düştüğüm duruma kimse düşmesin Avea'yı kullanmayalım.

Zeynep Gülşah  Çalışkan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder