4 Temmuz 2014 Cuma

Avcılar Condita mağazası şikayeti

16 Haziran 2014 tarihinde eşimle birlikte Avcılar Condita mağazasına gittik. “Kelebek koltuk takımı” almak istediğimizi söyledik. Mağazada bulunan bay ve bayan satış görevlileri firmalarında böyle bir ürünün olmadığını iddia ettiler. Israrlarımızın ardından kendilerine kendi web sitelerinde bu ürünü gösterince Ankara’daki genel merkezlerini aradılar. Ürünün hala satışta olduğunu öğrendiler. Fiyatının 2190 TL olduğu zaten web sitesinde yazıyordu. Renk seçeneklerinin ardından sözleşme ve fatura işlemleri esnasında 300 TL vade farkıyla karşılaştık. Nedenini sorduğumuzda 9 ay taksitte bunun zorunlu olduğunu söylediler. Gerek web sitelerinde gerekse ilan ve broşürlerinde 9 aya kadar peşin fiyatına taksit olduğu , sonraki aylarda vade farkı olduğunu söyledim. Her ürün için bunun geçerli, olmadığını, benim alacağım koltukta bunun böyle olduğunda ısrar ettiler. Ben bunun etik olmadığını, bu şartlarda onlarla alışveriş yapmayacağımı söylediğimde de “Hadi sizden 100 lira daha almayalım “ gibi Tahtakale esnafı pazarlığına girdiler. Firmaya iyice itimadım kalmadığı gibi Marka kalitelerinden artık  hiç şüphem kalmamıştı. Ertesi gün genel merkezden Bircan hanımla görüştüğümde; bayilerinde böyle şeyler olduğunu , personelin üründen habersiz olabileceğini, fiyat farkının da vadeden değil renk değişiminden olduğunu söyledi. Ben ısrarla personeli renk farkı değil vade farkı gözettiğini söylesem de elinden bir şey gelmeyeceğini söyledi. Genel merkez ile bayiinin bu kadar bihaber olduğu bir firmanın ürün kalitesi ve satış sonrası hizmetinin başıma neler açacağını düşününce irkildim. Yazıklar olsun.

Salih Yıldırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder