2 Mart 2014 Pazar

Palladium Guess ayakkabı şikayeti

26/01/2014 tarihinde Palladium Guess mağazasından 35 numara almış olduğum ayakkabıyı sadece bir kez iş yerinde ve 2-3 saat giydim çok rahatsız olduğu için çıkarmak zorunda kaldım ve mağazaya bir hafta sonra geri götürdüm 02/02/2014 ve bir gaflette bulunup ayakkabının rahatsız olduğunu söyledim mağazadaki Özlem hn. da ayakkabının incelemeye gideceğini ve geri dönüşün yapılacağını bildirdi. 17/02/2014 Pazartesi günü  2 hafta sonra geri arayıp ayakkabınız incelemeden geldi diye geri dönüş yapıldı ve ayakkabıyı alabileceğimi söylediler ben ayakkabının rahatsız olduğunu ve değişim yapmak istediğimi tekrarladım cevap olarak da giydiğiniz için değişim yapamayız dediler. Ben çok merak ediyorum bir ayakkabıyı giyinmeden rahat mı? Rahatsız mı olduğunu nasıl anlayabilirim ayrıca ben bu ayakkabıyı sokak da giymedim sadece 1 kere iş yerinde 2-3 saat giyebildim ve çok rahatsız olduğu için bir daha da giymedim ve geri götürdüm.

Ayakkabıda ilk ayağınıza giydiğinizde hiçbir problem yok ama uzun süre ayakta kalmamanız gerekiyor. Aslında benim tek suçum doğruyu söylemek ben ayakkabıyı direk götürüp değişim yapmak istiyorum desem hiç sorun olmayacak ama 2-3 saat giydim ayağım rahatsız oldu dedim diye ayakkabının değişimi yapılamıyor. Mağazadaki ayakkabıları gelen müşterilere denetiyorlar denettiklerini satmıyorlar mı çok merak ediyorum. Kısacası Guess Müşteri Hizmetleri çok başarısız bu mağaza için müşteri memnuniyeti diye bir şey söz konusu değil. Kesinlikle ve kesinlikle buradan ayakkabı almayın. 

Nilgün Altunyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder