24 Şubat 2014 Pazartesi

Samsung cep telefonu servisi şikayeti

Samsung servisi telefonu tamir etmek isterken garanti kapsamı dışına çıkaracak müdahalede bulunmuş.

1/10/2012 tarihinde Bahçelievler Gold Bilgisayar'dan 1.628,11 TL ödeyerek Samsung Galaxy S3 telefon aldım. Telefonumun ekranı düşme sonucu kırıldı. 19/11/2013 tarihinde İncirli-Bakırköy Samsung servisine Gold faturamla beraber telefonu götürdüm. Düşme sonucu kırılmanın garanti kapsamı dışında olduğunu ve 430 TL ücreti olduğunu ilettiler. Tamam dedik ve 27 Kasım'da telefonunuzu teslim alabilirsiniz ücreti 430 TL mesajı geldi, telefonu teslim aldık.

Daha sonra bir süre  telefonu kullandıktan sonra telefon otomatik olarak kendiliğinden kapandı. Tekrar Samsung servise götürdük. 16 Ocak 2014 tarihinde bu sefer ana kartı arızalı, yurt dışı cihazı biz yapamayız aldığınız yere Gold'a götürün dediler. Ben de birkaç hafta önce ekranını yaptınız, o zaman böyle bir şey söylemediniz dedim, cevap veremediler.

Telefonu aldım Gold'a götürdüm, konuyu anlatır anlatmaz Gold da bulunan arkadaş bu telefon bizim garantimizde, onların ekranla ilgili işlem yapmadan bize yönlendirmiş olmaları gerekliydi. Ekran değişirken ana kart değişmiş ve yazılım uyuşmadığı için otomatik olarak telefonunuz kapanmıştır dedi. İncelemeye aldılar ve 25 Ocak'ta mesaj geldi 675 TL ücret çıkarılmıştır diye. Telefonun 29 Ocak'ta Gold'dan aldım ve aynı teslim ederken söyledikleri gibi ana karta garanti dışı korsan yazılım yükleme yüzünden olduğu formda da yazmakta.

Kartaltepe Mah. İncirli Cad. Yonca Apt. No:110/1 adreste M.T.A. elektronik servis fatura ünvanlı Samsung servisi sadece ücret almak adına telefonumu yetkilerinde olmadığı ve hatalı yazılım yüklenince telefonun kullanılamayacağını bildiği halde tamir etmiş ve benden 430 TL ücret almıştır. Yaptıkları hatadan ötürü hem garantim yanmış hemde 675 TL ekstra ücret çıkmıştır. Telefonun tamiratı için 430 TL haksız yere aldıkları bedelin iadesini ve hatalarından ötürü çıkan 675 TL masrafın karşılanmasını talep ediyorum.

Saygılarımla,
Yeliz AKKOYUN

Şikayetinizi Tüketici Hakem Heyetine yapmanız halinde olumlu sonuç alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder