16 Ocak 2014 Perşembe

İşbir yataklar neden kokuyor?


İşbir yataktan 3 yıl önce aldığım ZAMBAK model yatakta çökme problemi oluştuğu için İşbir'den konunun çözülmesi için talepte bulundum. İşbir yatağı inceledi ve değişimine karar verdi.

Bu karardan bir ay sonra yeni yatak geldi. Ancak bu sefer de yatakta keskin bir koku vardı. Bu koku bütün eve yayılacak kadar yoğundu ve bir gece üzerinde yatmayı denedim, kokunun yastıklara, yorgana ve pijamalarıma sindiğini fark ettim. Yaklaşık bir hafta kadar balkonda havalandırdım, ancak koku geçmedi. Bir buçuk ay kadar yatağın kokusunun geçmesini bekledim.

Sorunun çözümü için on gün önce tekrar talepte bulundum ve yatak değişimi yapılması karar verdi. Son gelen yatak da aynı şekilde kokuyordu maalesef. Yatağı kabul etmeden geri gönderdim. Yaklaşık iki aydır eşimle beraber oturma odasındaki kanepede yatıyoruz.


Umarım kalitesiz uykunun ne demek olduğunu iyi biliyorsunuzdur! Bu nedenle alacağınız yatağın markasına karar vermeden önce lütfen benim başıma gelen bu olaydan kendinize bir ders çıkarın!

Orhan Nacaklı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder