4 Aralık 2013 Çarşamba

İnci Ayakkabı önce zam, sonra indirim yaparak tüketiciyi kandırıyor

Kışlık ayakkabı ihtiyacım için sezon başı ayakkabı alışverişine çıktım. Eylül ayı başlarında İnci Ayakkabı'da hoşuma giden ayakkabı biraz pahalı geldiği için biraz bekleyim havalar nasıl olsa iyi dedim. Nasıl olsa bir iki aya kadar indirim yaparlar diye düşündüm ama tam bir hayal kırıklığına uğradım. Vitrine koca koca %50 indirim ibaresi koymuşlar ama içeri girdiğimde fiyatlarda herhangi bir değişiklik olmadığını gördüm. Satıcı arakadaşa kasadamı %50 indirim yapacaksınız diye sordugumda, bunlar inmiş fiyatları dedi. Ben de haliyle daha önceki fiyatı bildiğimden ister istemez kızdım ve daha önceki fiyatlarla aynı nasıl olur dedigimde de bana yalancı muamelesi yaptılar. Mağazadan çıkmamı, müşterileri etkilediğimi söylediler. Kardeşim anlamıyorum, insanları enayi yerine koyuyorlar, indirim yoksa niye reklam asıyorsunuz anlamıyorum. Hiç bir kimse yok mu bu yalancılara dur diyecek, bir yalan veya doğru indirim furyasını denetleyecek kimse yok mu?

Gökhan Çehreli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder