26 Eylül 2013 Perşembe

Toyota Borovalı Plaza personeli servise bırakılan Coralla ile trafik kazası yaptı


01.08.2013 tarihinde TOYOTA PLAZA BOROVALI plazadan TOYOTA COROLLA S/D 1.4 4D ACTIVE M/M aracını 63.600 TL fiyatla satın aldım. Bir de boya koruma yaptırdım.

Aracın 5/9/2013 tarihinde aracımı otopark çıkışında sağ arka kapısını sürterek bir hasar yaptım. Bunun üzerine zaten sigortalı aracımı onarım için 9/9/2013 tarihinde BOROVALI’ya götürdüm.

18.09.2013 tarihinde aracın onarımının bittiğini ve saat 18:00 gibi almamı istediler. Ben de saat 18:00 gibi oraya ulaştım. Servis görevlisi (hanım) beni bir odaya alarak aracın dışarıda test sürüsü sırasında kaza yaptığını (bir kamyona vurmuşlar) söyledi. Bekledik ve araç geldi. Araç ön tarafından oldukça büyük bir darbe almış ve büyük bir hasar oluşmuş. Tabi onlar suçlu ben de panik oldum.

Aracı tamir edip vereceklerini söylediler (Servis müdürü bey). Ayrıca genel müdürünü de aradım. O da aracın tamir edilerek verilebileceğini söyledi. Aracın değer kaybı ne olacak dedim. Herhangi bir yanıt vermedi (görüşme telefon ile 19.09.2013 tarihinde ve saat 10:14 de yapıldı).  Ben de aracın değerinde çok büyük kayıp olduğunu ve ayrıca hemen hemen satmanın bir daha mümkün olmayacağı ve aracın yenisi ile değiştirilmesi gerektiğini söyledim. Ayrıca bu hasarın BOROVALI servis personeli tarafından yapıldığını ayrıca mala zarar ve emniyeti suistimal ettiklerini belirterek yasal yollara başvuracağımı belirttim.

Bu arada kaza konusunda hiçbir bilgim yok. Bir kamyona vurmuşlar. Kamyon sürücüleri de oradaydı ve aralarında ve aralarında tutanaklar tutuyorlardı. Bana tutanakları göstermediler. Ben de oradan ayrılarak bildirim ve yasal işlemlere başladım. TOYOTA TÜRKİYE internet sitesinden durumumu ve mağduriyetimi bildirdim. Ayrıca 19.09.2013 tarihinde TOYOTA iletişim merkezini arayarak mağduriyetimi bildirdim.

Faruk ÇUBUKÇU

Düzeltme: Faruk Çubukçu ile Toyota Borovalı Plaza anlaşarak sorunu çözmüşler. Faruk Bey'e az bir miktar fark karşılığında yeni bir otomobil vererek soruna müşteri odaklı yaklaşan ve haberimiz sonrasında kısa sürede sorunu çözen Toyota firmasını tebrik ediyoruz. Toyota gibi tüketici dostu firmaların çoğalmasını ve firmanın sorun çözmedeki üstün çabasının diğer firmalara da örnek olmasını diliyoruz. Teşekkürler Toyota. (28/09/2013)

1 yorum:

  1. Faruk Çubukçu29 Mayıs 2014 06:58

    Evet. Doğru olayı ben yaşadım. Bu satış firması için birşey diyemeyeceğim ama TOYOTA türkiyeyi elli kere aradım mail attım. Bakın burada özel bir durum var. Yasa dışı dahi olabilir ve hakkım yeniliyor ve her türlü kötü muamele var dedim. Cevap: ilgileniyoruz efendim. Hiç ilgilenmediler. Sonuç ne oldu. Anlaştık. Güya ama arabayı istedikleri fiyattan geri aldılar ve 3000 tl ödeyerek yenisini aldık. TOYOTA asla müşterisini korumadı ve dinlemedi. Ben insanlara sürekli bu hikayeyi anlatıyorum ve internette yazıyorum. Amaç müşteri memnuniyeti diyenlere ders olsun. 

    YanıtlaSil