29 Eylül 2013 Pazar

Samsung Galaxy S4 telefonun ekran içindeki camı kendiliğinden çatladı

Ben de kalite güvence ve test mühendisi bir birey olarak üretmiş olduğunuz cihazın kaliteden ne kadar yoksun bir cihaz olduğunu 13/08/2013 tarihinde anladım. Cihazı Genpa garantili olarak 1.800.00 TL + 100.00 TL orijinal galaxy s4 koruma kılıfı ile birlikte yukarıda belirtmiş olduğum tarihte satın aldım.

21/09/2013 tarihinde cebimde orjinal kılıfı ile kullanmış olduğum cihazın uzun bir süre hiç çalmadığını fark ettim ve telefona baktığımda ekranında küçük bir çizgi vardı. Daha sonra servis yetkilisi iç kısımda minik bir çatlak olduğunu söyledi. Bu çatlak ekranın çeşitli bölgelerine yayıldı. Hiçbir darbe almadan onca para saydığım bu telefon bu hale nasıl gelir?

Tolga ERSÖZ




1 yorum:

  1. Selamlar, arkadaşlar telefonum 27.09.2013 tarihinden itibaren serviste arayıp sorduğumda samsung tr'den e-mail beklediklerini söylüyorlar.Samsung tr e-mail atıyorum tarafıma taslak mail gönderip aranacağım bilgisi veriliyor ne arayan ne soran var bugun tekrar bir e-mail attım sabırla bekliyorum.Telefonum genpa garantili şu kadar söylüyorum telefonumun değişimi vb yapılır ise direkt olarak satacağım SAMSUNG firmasından bir daha hiçbir ürünü satın almam siz siz olun uzak durun yazık gunah 20 gun kullanmadım.

    YanıtlaSil