26 Eylül 2013 Perşembe

Küçükoğlu Gıda San. Tic. Ltd. Şti. iade edilen ürünün bedelini ödemedi

Geçtiğimiz Mart ayında söz konusu firmaya bir adet bitkisel ürün siparişi verdim. Firmanın adresime gönderdiği kargo paketinin içinden ise siparişini verdiğim ürün yerine başka bir ürün çıktı. Bu durumu firmaya telefonla bildirdim ve ürünü iade etmek istediğimi söyledim. Firma ise ürünü kargo ile kendilerine göndermemi ve ürün bedelini de bir hafta içinde hesabıma yatıracağını bana söyledi. Ancak aradan uzun süre geçmesine rağmen firma ürüne ödediğim bedeli halen tarafıma iade etmedi. 

Kendilerini her aramamda ise bir yanlışlık olduğunu söyleyip hemen bedel iadesini yapacaklarını söyleyerek beni aylarca oyaladılar. Daha sonra ise telefonla kendilerine ulaşamaz oldum. Bunun üzerine Tüketici il hakem heyetine başvurmak istedim ancak Tüketici il hakem heyeti de başvurumu kabul etmedi. Ben de Noter kanalı ile firmaya bir ihtarname gönderdim fakat gönderdiğim ihtarnameye de herhangi bir cevap alamadım.

Daha sonra ise İstanbul ticaret il müdürlüğünü telefonla arayarak durumu telefondaki yetkiliye izah ettim, yetkili de bana gerekli evrakları (Fatura, İhtarname vs.) kendilerine fakslamamı ve durumumun inceleneceğini ve 3 ay içinde sonuçlanacağını söyledi. Ben de gerekli evrakları İstanbul Ticaret il Müdürlüğüne faksladım ve 3 ayın dolmasını bekliyorum. Bu süre Eylül ayı sonunda dolacak. Kısacası bu firmadan şikayetçiyim ve bu firmanın ürüne ödediğim bedel ile notere yapmak zorunda kaldığım masrafı tarafıma iade etmesini istiyorum. Bu işin peşini peşini bırakmaya da asla niyetli değilim. Gerekirse savcılığa da suç duyurunda bulunacak ve yasal yollardan hakkımı sonuna kadar arayacağım.

Selim Taşdöğen



Şikayet Edilen Firma:

Küçükoğlu Gıda San. Tic. Ltd. Şti.
Yukarı Dudullu Mah. Beyan Sok. Köroğlu İş Merkezi No:63/2 34775 - ÜMRANİYE / İSTANBUL
Vergi No: 6040426104

Tüketici Şikayeti araştırmasına göre bu şirketin 2013 yılı itibari ile devlete 240 bin TL SGK prim borcu var.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder