17 Eylül 2013 Salı

Avea yüksek fatura şikayeti

Yaklaşık 9 aydır Avea nın faturalı taraftar hattını kullanıyorum. 21 liralık tarifem taahhüt mesajı göndermeme rağmen Sms paketi ile beraber 33 lira gelecekken her ay 50 liraya yakın bir ücret ödüyorum. Hattımı kapattıracakken Avea'nın mağaza görevlilerinden bir kız bana taahhüt için kaldığınız ay kadar 5 lira ödeyeceğinizi söylüyor ama 9333 taahhüt olmadığı söylüyor. Faturayı alırken data hattı olduğu bana söylenmediği için hattımı da taşıyamıyorum. Ve son olarak yaklaşık bir haftadır hattım fatura sebebiyle aramalara kapalıydı ve ilk beş günü hattım kapalı olmasına rağmen internete girebildim. Bu benim internet paketimden düşmedi. Bu sürede kullanılan internet sizce faturaya mı yansıyacak ve yansıması durumunda dava açsam haklı olur muyum? Sonuçta firma hattı kapattı.

Mehmet Cinocevi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder