23 Ağustos 2013 Cuma

Aker - akeronline.com internet alışveriş şikayeti

Aker online alışveriş sitesi olan akeronline.com'dan 126 TL tutarında sipariş verdim. Siparişimin ödemesini havale/eft yolu ile yapmayı düşündüğüm için 21/08/2013 tarihinde akşam saatlerinde gerçekleştirdiğim siparişimin ödemesini ancak 22/08/2013 tarihinde sabah saat 08.45'te eft ile gerçekleştirebildim. Aker'in sitesinde belirttiği bankalarda hesabım olmadığı için mecburen EFT ile ödeme yaptım ve bu nedenle ödeme ertesi güne sarktı.

Bir başka bankadaki hesaba yapılan EFT kaç günde ulaşırmış ki? EFT yaptığım gün Aker müşteri hizmetlerine mail ile ulaştım ve banka dekontunu ilettim. 23/08/2013 tarihinde, saat 11.30 civarında gelen mailde 126 TL tutarında ödemenin henüz hesaplarına geçmediğini belirtmişler. Böyle saçmalık olmaz. Aradan 1 günden fazla zaman geçiyor ancak EFT ile gönderilen para hesaplarına ulaşmıyor. Bu tutarı Ziraat Bankası'ndan Türkiye Finans Katılım Bankası'na göndermiştim.

Aker'den şikayetçiyim. Çok amatör çalışıyor. Benim parama ne oldu? Akıbetini bilen yok. 126 TL buhar olmadı elbette. Tüketici Sorunları Hakem Heyeti'ne de başvuracağım. Kimseye tavsiye etmiyorum. Sakın akeronline.com'dan alışveriş yapmayın. Şikayetim Aker ürünleri ile ilgili değil, satış sistemleri ve müşteri temsilcileri ile ilgilidir. Ben yandım siz yanmayın.

Eda Y.

Düzeltme:
Eda hanımın ısrarlı şikayeti sonuç verdi ve nihayet Aker banka hesaplarını inceleme tenezzülünde bulunarak, durumu düzelttiklerine dair mail gönderdiler. Aker online alışveriş biraz endişelendirse de sonunda çözüm üretti.




1 yorum:

  1. Akeronline-Destek23 Ağustos 2013 12:23

    Eda Hanım,

    Ödemeniz hesabımıza geçmiştir. İşlemleriniz en kısa zamanda tamamlanacaktır.

    Akeronline.com’u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    İyi günler,

    Akeronline.com Ekibi,

    YanıtlaSil