2 Temmuz 2013 Salı

Saat ve Saat ile Nazar Saat, saati iade alıp bedelini ödemiyor

2012 Aralık ayında Saat&Saat firmasının bayisi olan, www.nazarsaat.com.tr sitesinden, GC marka, altın renkli bir saat aldım. Saatin 2 yıl garanti belgesi olup, Saat ve Saat firmasının ve Nazar Saat in belgede kaşe ve imzası bulunmaktadır. (Nazar Saat firmasının merkezinin Diyarbakır'da olduğunu da sonradan öğrendim) 1ay içinde saat kasasında kararma olması nedeniyle, Nazar Saat firmasına başvurdum. Firma yetkilisi, ana bayi Saat ve Saat İstanbul adresini vererek kargo ile göndermemi söyledi.

Saat ve Saat firması ve Nazar Saat firması arasında 2 ay boyunca gelgit yaptım. En sonunda "Saat ve Saat" ve bayisinden para iademi istedim fakat iki tarafta muhatap olmadı. Bunun üzerine tüketici hakem heyetine başvurdum. 3 ay sonra gelen karar lehime olup, saat bedeli ve ihtar bedelinin iadesine karar verildi. Fakat yine ödemeyi tarafıma yapmadılar, her iki tarafta sorumluluk kabul etmiyor. Saat ve Saat yetkililerine mail atarak tekrar ödeme iadesinin yapılmasını talep ettim, olayı inceleyip döneceklerini söylediler ama hala dönüş yapmadılar. Söz konusu saat ise Nazar Saatte olup, yapılı malı da göndermemişlerdir. Kendilerine bu saati alırken, arkasında Saat ve Saat gibi kurumsal bir firmanın olduğu güvencesiyle aldığımı, Diyarbakır gibi hayatımda hiç gitmediğim bir şehirden saat almayacağımı ve bu konuda bana para iademin yapılmasını talep ettim. İade konusunda bilgi ve yardımlarınızı rica ederim.

Derya Koyuncuoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder