21 Temmuz 2013 Pazar

I Love Fashion Paris İzmir Alsancak mağazası şikayeti

Eylül Yenilmez, Fashion TV’nin lisanslı markası I Love Fashion Paris'in İzmir Alsancak mağazasında beğendiği elbise üzerine tam olmadığı için kendisine yöneltilen mağazanın anlaşmalı terzisinde onartma teklifini kabul ederek, elbisenin bedeli olan 472 TL'yi öder. Ancak mağazanın anlaşmalı terzisi elbiseyi giyilemeyecek hale getirince, mağaza personeli olaya kayıtsız kalmış ve Eylül Hanım'a saygısızca davranmışlar. I Love Fashion Paris mağazasının bu tutumunu kınıyoruz. Bir an önce özür dilenmeli elbise bedeli iade edilmelidir. Eylül Hanım elindeki belgelerle birlikte Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurması halinde kesin sonuç alabilir.

Tarafımıza ulaşan şikayet mektubu:

Özel bir hava yolu şirketinde kabin memuru olarak görev yapmaktayım. 24 Haziranda I Love Fashion Paris mağazasının İzmir Alsancak şubesinden ablamın düğünü için straplez abiye bir elbise aldım. Elbisenin pesin fiyatı 472 liraydı.



Elbise üzerime bir beden büyüktü, fakat mağaza sorumlusu bayan kendilerinin profesyonel terzileri olduğunu ve elbiseyi üzerime göre daralttırabileceklerini söyledi. Elbisenin bedelini ödedikten sonra elbise terziye gönderildi fakat elbiseyi almaya gittiğimde üzerime hala çok boldu ve iç astarı torba gibi büzülmüştü. Mağaza sorumlusu bayana terzilerinin yaptığı işçilikten hiç memnun olmadığımızı dile getirdik. Elbise tekrar daralttırılmak ve astarının dikişleri düzelttirilmek için bir kez daha terziye götürüldü. Düğünden bir gün önce elbiseyi almaya gittiğimde büyük bir hayal kırıklığıyla karşılaştım. Hem mağaza sorumlusu bayanın inanılmaz alaycı ve saygısız tavrı, hem de elbisenin üzerimden bile geçmeyecek kadar dar olması beni düğünden 1 gün önce çok zor bir duruma soktu. Profesyonel dedikleri terzileri üzerimde ölçüyü alırken eliyle sadece sırt kısmını tutup bu sıkılık iyi mi diyerek ölçü almış ve elbisenin üzerimden geçme payını ve de fermuarının kapanma payını hesaba katmayarak ne kadar profesyonel olduğunu kanıtlamış oldu. Bu sayede elbiseyi mağazada giymeye çalışırken üzerimde patladı.

Beni asıl üzen şey mağaza sorumlusu bayanın bir anda aradan çekilip "Bu bizim sorunumuz değil, bu terziyle sizin sorununuz bizi ilgilendirmez" demesi oldu. Ben elbiseyi alıp ta kendi terzime götürmedim. Ben mağaza sorumlusu bayanın ve mağaza çalışanlarının sözüne güvenip 472 liralık elbiseyi onların terzisine emanet ettim ve hiç giymediğim parasını 10 gün önceden ödediğim bir elbise defalarca kendi hataları yüzünden tadilat gördü giyilemeyecek hale geldi. İstanbul'da merkezlerindeki bir yetkiliyle görüşmek istediğimi söyledim, fakat duyduklarım karşısında gerçekten şok oldum. Emir bey adında bir yetkili bana "Bu sizin probleminiz gidin elbiseyi terzinin kafasına atın" diye bir öneride bulundu.

Bu kadar büyük bir mağazanın sunduğu çözüm önerileri gerçekten inanılır gibi değil. İpekyol ve Network mağazaları da aynı terziyle çalışıyorlarmış, ben de gidip o mağazanın sorumlularıyla konuşup bu konuda fikirlerini aldım. Kesinlikle böyle bir durumda müşteriyle terzilerini karşı karşıya bırakmayacaklarını, müşteriyi mağdur etmemek için para iadesi yapılacağını söylediler. İşte gerçek profesyonellik ve gerçek mağazacılık anlayışı budur!

O gün elbiseyi mağazada bırakıp çıktık. Çünkü bize bir çözüm sunmak yerine mağaza sorumlusu bayan karşımızda alaycı bir ifadeyle "Siz de düzgün ölçü verseydiniz, ölçü alınırken aklınız neredeydi?" şeklindeki ifadelerini daha fazla dinlemek istemedik. Halbuki bizim tek beklentimiz mağaza sorumlusu bayanın mağduriyetimizi, sıkıntımızı ve yaşadığımız stresi biraz olsun anlayıp, yapılan yanlışın bizim suçumuz olmadığını dile getirmesini ya da en azından bir çözüm üretme çabası göstermesini beklerdik. 5 Temmuz'dan beri elbise de, paramız da mağazada ve hala hiçbir yetkili bizimle temasa geçmedi. Yani resmen dolandırıldık. İstanbul'daki merkezlerini sürekli aramama rağmen telefona çıkan kişiler Emir Beyin sürekli toplantıda olduğunu söyleyerek bizi geri çeviriyorlar.

Bu nasıl bir mağazacılıktır? Hiç bir yetkili bu sorumluluğu almazsa, bu mağaza nasıl profesyonel hizmet verecek? Ne yazık ki mağduriyetimiz sürüyor. I Love Fashion Paris mağazasından ve benim sorunuma seyirci kalmakla yetinmeyip, üzerine bir de alaycı tavırları ve sözleri ile rencide eden mağaza personelinden şikayetçiyim.

Eylül Yenilmez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder