15 Temmuz 2013 Pazartesi

Dolandırıcılar iş başında! 189 liraya Galaxy S3, 499 liraya Galaxy S4 diye dolandırıyorlar

İnternetten teknos4.com diye bir siteden telefon (galaxy s3) siparişi verdim.  Fakat bana başka bir telefon gönderdiler. Sonra aradığımda telefonları açmıyorlar. Ya meşgule veriyorlar ya da hiç açmıyorlar. 189 TL para verdim. Ben sadece malı iade edip, paramı geri istiyorum. Ama onlarla iletişime geçemiyorum. Bana bu konuda yardımcı olur musunuz?

Gönderenin adı Engin Akyol ve ben hesap numaralarını falan bütün bilgilerini aldım. Kadıköy İstanbul'dan gönderildi. Hatta başta yanlış göndermişler malı bana parfüm gönderdiler. Ben arayıp telefon gelmedi dedim ertesi gün bana başka bir telefon gönderdiler. Sonra da telefonları açmıyorlar. Numaramı bildikleri için. Bana bu konuda yardımcı olur musunuz? 

Merve AGUŞ

Konu ile ilgili olarak bize ulaşan benzer şikayetler olmuştu. Bu durum kanaatimizce dolandırıcılıktır. Dikkat ettiyseniz sitede iletişim bilgilerinde sadece bir telefon numarası (0539 560 02 49) var, adresleri dahi yok. Yetkili kişi ismi belli değil. Satış yapmak için yetkileri bile yoktur. Fatura göndermişler mi, hiç sanmıyoruz. Göndermişlerse de naylon faturadır büyük olasılıkla. Zaman kaybetmeden savcılığa giderek şikayette bulunun. Hakkınızı arayın lütfen. Alo 175 tüketici haklarını arayarak ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.


5 yorum:

  1. bende s4 mini aldım adres belli ama telefonları açmıyorlar mahkemeye versem paramı alabilir miyim acaba bilgisi olan var mı?

    YanıtlaSil
  2. teknos4kampanya adı altında teknosanın ismini kullanarak s4 telefon satış reklamını yayınladılar. gayri ihtiyari tıkladım. açılan sayfadan sözde müşteri hizmetlerini aradım. telefonun replika değil birebir orjinal olduğunu ileri sürerek bana orjinaldir. hemen siparişinizi alalım mı dediler. bende tamam dedim. sonra düşünürken internete sitenin adını yazdım. ve bu siteye yönlendim. gördüm ki adamlar tam sahtekarmış. sonra sessizliğe yattım. bana geri döndüler siparişi teyid için. bende kapıda ödemeli sigortasız olarak telefonu istedim. sebebi olarak da ürün geldiğinde kontrol etmek istediğimi farklı bir sürprizle karşılaşmamak isteediğimi belirttiğimde olmaz önce parayı yatırın sonra siparişi çıkartayım dediler. bende hayır dedim. aradan iki gün geçti telefonuma mesaj geldi. ÜRÜNÜNÜZ BİLMEM NE NUMARASI İLE PTT KARGODADIR GİDİP ALABİLİRSİNİZ diye . gitmedim teslim almadım . ardından günde rahat bi 50 sefer aranıyorum. ardından mesajlar geliyor. SİPARİŞ VERDİĞİNİZ VERDİĞİNİZ ÜRÜNÜ TESLİM ALMADIĞINIZ İÇİN HAKKINIZDA İSTANBUL ANADOLU ADLİYESİNDE 2013/439 NUMARALI DOSYA İLE DAVA AÇILMIŞTIR DİYE. ilgilnemeyince tekrar telefonla aranmaya başladım ve ardından mesaj geldi. SİPARİŞ VERDİĞİNİZ ÜRÜNÜNÜZ PTT KARGODADIR LÜTFEN ALINIZ DİYE. en sonunda benim şalter attı ve firmayı aradım. dedim ki şeref haysiyet dairesi içinde beni zırp pırt arayıp durmayın ben ürünü almıyorum. VE EĞER FAZLA ZORLARSANIZ DİZE SIĞDIRIRIM DEDİM. gene mesaj geldi yasal işlemi başlattık diye. falan falan falan. şimdi şurası lazım be aklının sapına çomak soktuğumun satıcısı karşındakşi insanları bu kadar salak mı zannettin . bir anlık gafletten faydalanarak şeytan misali nasıl saldırıyorsun. istanbulda 20 milyon adam var onlara satamadın da anadoluya mı açılmaya çalıştın. dikkat et bu sefer karşında temiz insanlar değil hakkaten anadolunun daşşaklı insanı var. istanbuldayım şu an firmayı arıyorum bi adres tespiti yapabilsem dalacam firmaya. hemde 70 kişi birden

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar sağlam çevreniz varsa değişik illlerin adresini yazın tabiki her siparişe ayrı telefon numarası ne kadar çok sipariş verirsek onları o kadar zarara uğratırız kargoyu teslim almayın zaten ptt önce para diyor almaktan vazgeçtim deyin geri iade edin diyin iki sefer kargo parası ödesinler sizi geri aradıklarında ise içinden kol saati çıkıyormuş almaktan vazgeçtik deyin ve kapatın unutmayın ne kadar çok sipariş o kadar onlara zarar selamlar

    YanıtlaSil