2 Temmuz 2013 Salı

Derimod ayıplı ayakkabıyı ne değiştiriyor ne de iade alıyor

Haziran Başında Derimod mağazasından %30 indirime girmiş bir kırmızı ayakkabıyı 174 TL’ye aldım. Ayakkabıyı ilk giyişimden sonra topuğunun çivisi çıktı ve derisi üste kadar sıyrıldı. Ürünü satın aldığım Derimod'un Şaşkınbakkal mağazası’na gittim ve durumu anlattım. Ayakkabıyı tamir etmek üzere aldılar ve arayacaklarını söylediler. İki hafta sonra ellerinde ayakkabının derisi kalmadığı için topuğu değiştiremediklerini ellerindeki deri ile hiç hoş görüntüsü olmayan bir tamir yapılmış olarak ayakkabıyı teslim etmek istediler ve ben bu şekilde ürünü almayacağımı ya paramın iade edilmesini ya da yeni bir ürün ile değiştirilmesini talep ettim ve yılların Derimod’u bunun olamayacağını iletti bende bu ayakkabıyı bu şekilde kesinlikle almayacağımı söyledim. Siz bilirsiniz Hanımefendi eninde sonunda alacaksınız diye bir yanıt vermesinler mi? Hala satış görevlisi  teknik birimin ilettiği kullanıcı hatası olduğunu ve ürünü bu şekilde almamdan başka bir yol olmadığını söylediler. Çivisi çıkmış halde ürünü kullandığımı söylediler ve çıldırdım. Herhalde ayakkabıyı çıkarıp çıplak halde yürüyecek değildim. Bu olayı gazeteye de taşımak istiyorum ne yapabileceğim konusunda yönlendirmelerinizi rica ederim.

Derimod gibi bir markanın müşteri memnuniyetine verdiği önemi herkes ile paylaşmak istiyorum.

Saygılarımla,
Hande Gecer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder