29 Temmuz 2013 Pazartesi

D-Smart receiver değişimi yapmıyor

2013 Mart ayında, D-Smart'ın internet paketine üye oldum. İnternet + SD maxi paketi aldım. Aboneliğim başladıktan bir süre sonra D-Smart müşteri hizmetlerinden 2-3 defa beni arayıp, istersem ayda 10 TL vererek HD Kutu verebileceklerini söylediler. Müşteri hizmetleri görüşme kayıtlarında var bu. O zamanki televizyonum LCD/LED olmadığı için kabul etmemiştim. Bir süre önce eve LED TV aldık. Taahhüt yine aynı süreden devam etsin, her ay ödenecek 10 TL farkı da ödeyelim. Geçmişe dönük 4 aylık ücret farkını da verelim, HD kutu alalım dedik. Telefon görüşmesi yaptığımda temsilci böyle bir hakkımın olmadığını söyledi. Taahhüt sürem bitmeden HD paket veremeyiz dediler. Kaldı ki şu anki talebimi, aboneliğim başladıktan sonra kendileri teklif etmişti. O zaman kabul etmediğimde, daha sonra geçiş yapamayacağımı söylemediler bana. Ayrıca, imzalamış olduğum sözleşmede, üst paketlere geçiş yapamayacağım kesinlikle yazmıyor. SD paket üyeliğim başladıktan sonra beni en az üç kere arayıp, HD cihaz vermeyi teklif ettiler, ama sonradan HD kutu alamayacağımı kesinlikle söylemediler. Hem benim istediğim zaman HD kutuya geçiş yapma hakkım olduğu izlenimi verdiler, hem de HD kutu için 2 yıl beklemem gerektiğini ima ediyorlar. D-Smart’ın yaptığının yayıncılıkla ilgisi yok, tüketiciyi kandırıyorlar!

Mustafa KUTAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder