12 Temmuz 2013 Cuma

Beylikdüzü Lider Group Yapı ve Emlak Hizmetleri Güven Vermiyor

Bundan 1-2 ay önce bir daire için bu firmaya gittim. Normal şartlarda alıcıdan ve satıcıdan komisyonunu alınıyor. Bunu biliyoruz ama bu seferki durum öyle değil. Daireyi fazladan satıp arada kalan parayı da kar ediyolar. Sonradan bir daireyi beğendik. Mal sahibini çağırdı, pazarlık yapalım diye. Mal sahibiyle pazarlık yapıyorum ben 130.000'e alalım diyorum. Uyanık emlakçı da yok yok 135.000'e anlaşın diyor. Ne bileyim emlakçı o 5.000'i cebine atacak ve ayrıca komisyon alacak. Sonra mal sahibiyle anlaştık ama mal sahibi bana söz verdi. Sen de vazgeçebilirsin ben de diye. Sorun olmaz dedi, ok dedim. (ama uyanık emlakçı orada sözleşme imzalattı bana) Ne bileyim? Biz de güvenilir sandık, imzaladık. Bu uyanıklılığı ve iş durumum nedeniyle vazgeçtim.

Şimdi beni mahkemeye veriyorlar. Beni versinler mahkemeye hiç önemli değil ama sakın ola ki o firmadan daire almaya kalkmayın. Alırsanız mutlaka bana yapılanların aynısını sizlere yapacaktır. O bölgede 10'a yakın emlakçıya gittim. Hiçbiri bu uyanıklığı ve sömürücülüğü yapmadı. İşte o yüzden bu firmalar oldukça emlakçılara güven sorunu var. Sattığı daireleri normal fiyatının 10.000-15.000 fazlasına satmaya çalışıyor. Haksız kazançla insanların rızklarını çalıyorlar.

Erdoğan Yılmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder