10 Haziran 2013 Pazartesi

Yurtiçi Kargo paketi teslim etmek yerine iade etmiş

Bir alışveriş sitesinden satın aldığım ancak elime bir türlü ulaşmayan ürün için sitede "siparişiniz kargoya teslim edilmiştir" yazılmasına rağmen kargo bir türlü bana ulaştırılamadı. Gidip kargoya sorduğumda ise teslim almadığınız için geri gönderdik denildi. Ancak ben hiç aranmadığımı dile getirince Yurtiçi Kargo Silivri şubesindeki bir personel bana aradım diyerek geçiştirdi. Yetmezmiş gibi bir de "istediğim yere şikayet edebileceğimi" söyledi. O gün şikayet ettim ve kargom geri geldi. Tekrar almaya gittiğimde gördüğüm muamele resmen bir terbiyesizlikti. Karşıma geçip bağırarak beni küçük düşürdü. Buna rağmen kimse kalkıp o personeli susturmadı. Aksine herkes bütün personelleri oturup yerlerinde gülmekle yetindiler. Müşteri memnuniyeti diye bir şey olmayan insanları lütfen çalıştırmasınlar. Ben hiç bir şey söylememe rağmen ben oradan çıkana kadar sürekli bağırdı o erkek personel. Bu kadar terbiyesizlik olamaz. Bilmiyorum sadece böyle bir sorunu ben mi yaşadım? Ama gerçekten Yurtiçi Kargo'nun çok ilgisiz ve seviyesiz personelleri var. Lütfen herkes Yurtiçi Kargo ile çalışırken dikkatli olsun.

Gülçin Sarıtaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder