28 Haziran 2013 Cuma

Yurtiçi Kargo "Tıkla Gönder" hizmeti çalışmıyor

08.06.2013 saat 12:22 ve 12:23'de ''Tıkla Gönder'' hizmetinizi kullanarak Emine Buber adına kurye çağırdım.  12:22 ve 12:23 saatlerinde yaptığım her iki işlemde de Mailiniz Gönderilmiştir Teşekkür Ederiz! yazdı. Saat 16:00'a kadar kurye gelmeyince 16:10'da Müşteri Hizmetlerinizden Elif isimli kişi ile 12:55 sn süren görüşme sonunda telefonda beklerken bu kişi yüzüme telefonu kapattı. Daha sonra 16:22'de Müşteri Hizmetlerinizden Gülay Bekman isimli kişi ile 16:34'e kadar süren görüşme yaptım. Bu zata yaşadığım sorunumu anlatmaya çalışırken sürekli sözümü kesmiş ve hiçbir şekilde tarafıma yardımcı olmayacağını yapacağı hiçbir şeyde olmadığını belirtmiştir.

Böyle bir sorunu daha öncede yaşadığımı ancak müşteri hizmetlerini aradığımda hafta sonu olmasına rağmen şubem ile iletişime geçilerek yaşadığım mağduriyetin giderildiğini söyledim. Bu zat benim yalan söylediğimi ima ederek öyle bir şeyin olmayacağını söyledi. Bana yardımcı olması gerektiğini çünkü sizin sisteminizden kaynaklanan bir sorun olduğunu belirttiğimde asla yardımcı olamayacağını söyleyerek tarafımla sürekli inatlaşmıştır. Bana kimse bişi yapamaz havasında olan bu zat ben konuşurken tarafımı hiçbir şekilde dinlememiş ve sürekli olarak başka işlerle uğraşmıştır.

Yurtiçi kargo ile 3 yıldan fazla süredir binlerce kargo almış ve kargo göndermiş birisiyim ancak bünyenizde çalışan bir zatın %100 haklı olduğum bir konuda tarafımı yalancı göstermesi, benimle inatlaşması, gereksiz polemiğe girmesi, git istediğin yere şikayet et bana hiçbir şey olmaz havasında konuşması, sorunumu anlatırken dinlememesi başka işlerle uğraşması gibi saygısızca-terbiyesizce davranışlar göstermiştir. Sizin bünyenizden çalışmayı asla hak etmeyen bu şahsın işine biran önce son vermenizi aksi durumunda sizi hiçbir zaman tercih etmeyeceğimi, sizi tercih edecek arkadaşlarıma, çevremdekilere ve internetteki kişilere sizi tercih etmemelerini ve gerekli bütün heryere sürekli olarak bıkmadan usanmadan şikayet edeceğimi bilmenizi isterim. 

Yunus Aydın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder