19 Haziran 2013 Çarşamba

Nova Teknoloji, kredi kartı ödemeleriniz düzenli olduğu için ödül kazandınız diyerek dolandırdı

14.05.2013 tarihinde cep telefonumu arayarak 200 liralık telefon konuşması kazandığımı söyleyerek konuşmaya başladı. Müşteri temsilcisi Burak adında bir temsilci, istemiyorum dedim ısrar etti. Daha sonra Maximum kredi kartımı düzenli ödediğim için bu ödülü hak ettiğimi söyledi. Ben istemedim bu ödülü. Daha sonra ikinci teklifini yaptı. Değeri 1300 TL civarında olan bir SAMSUNG marka cep telefonunu 460 TL karşılığında verebileceği teklifini yaptı. 850 liralık indirimin düzenli ödemelerim dolayısıyla yapıldığını bildirdi. Ben de verilen teklif cazip diyerek kabul ettim. Kredi kartından telefonda ödemeyi yaptım. Telefonun yanında 200 TL lik gold altın vereceğini 0,25 gramlık olarak geleceğini bildirdi. Bende cep telefonuna 200 TL indirimle 260 TL verip iyi bir telefonum olur diye kabul ettim. Gele gele bir hafta sonra kargodan piyasada değeri internet teknoloji sitelerinde değeri 230 ile 290 değerinde SAMSUNG S3570(GRİ) BİR CEP TELEFONU ve sadece bir 0,25 gramlık derecesi (916) tek bir gold altın geldi. Değeri sadece 15 TL olan altın gönderdiler ve gelen telefonu açtım baktım hayal kırıklığına uğradım. Hemen müşteri hizmetlerini aradım. Yok efendim biz anlatmışız da siz duymamışsınız. Kutu açtığınız için telefonla konuştum diye yan çizmeye başladılar ve ipe un sermeye çalıştılar. Ben ısrarla ikinci defa aradığımda Gizem adlı müşteri temsilcisi hakarete varacak şekilde ukala ukala konuşarak telefonda nerdeyse benle kavga edecek düzeyde konuştu. Neticede bu ne olduğunu herkesin sözde dürüst bildiği bu kuruluş ben koca Türkiye yalancı ilan ettiler. Sizlere sezimi duyurup bu hayatta ilk defa gördüğüm bu muameleyi herkese duyuracağıma yeminliyim taki bu şirketin sahipleri ve telefonuma çıkanlar bana yaptıkları bu muameleyi başta özür dileyip yaptıkları hatayı maddi manevi düzeltmedikçe bu davadan vazgeçmeyeceğim. Hala bu işi hazmedemiyorum. Benim gibi sizi de arayan bu adamlara tüm vatandaşlarımız uyarılır. Lütfen kanmayın.

Hakkımı Nova Teknoloji'ye helal etmiyorum.

Öztürk Aktaş

Lütfen şikayetinizi polise yapınız ya da doğrudan savcılığa dilekçe veriniz.

5 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. benide dolandırdılar 800 papel adamlar kaliteli işi biliyorlar yanlız sattıkları mallarda fatura vermiyorlar maliye hiç ilgilenmiyor açıktan alış veriş yapıp vergi bile ödemiyorlar

    YanıtlaSil
  3. Sitelerinde dış kaynaklı bir firma olduklarını yazmışlar. Hangi bürokrata rüşvet veriyorlarsa... Yurtdışından gelip bizim paramızı soyuyorlar. Bir gün üşenmeyip sitelerinde yazan adreslerine (Şaşkınbakkal'da) ziyarette bulunmak gerekir. Dolandırılan kişiler mutlaka kendi imkanlarıyla, basına ulaşarak olayın üzerine gitsinler.

    YanıtlaSil
  4. Niye bunları polise bildirmiyorsunuz

    YanıtlaSil
  5. geçen hafta itibariyle beni de aradılar , aynı telefon numarasını hala kullanılıyorlar.

    YanıtlaSil