10 Haziran 2013 Pazartesi

Cepkask isimli sigorta şirketi mağdur ediyor

Bana mağduriyet yaşatan firma CEPKASK isimli şirket. Bu şirket sözüm ona elektronik cihazları sigortalıyor( kullanıcı hatalarından kaynaklı garanti kapsamına çıkan durumlar ve çalınmalar dahil). Yaklaşık iki buçuk milyon adet cihaza sigorta yapmış bu şirket. Yeşilpınar Baran İletişimden HTC marka bir telefon aldım ve alırken tezgahtarın tavsiyesi ile 200TL ye sigorta yaptırdım. Bir ay önce tleefonumun ekranı kırıldı. Hemen kargo ile CEPKASK'a yolladım. Bir hafta ekspertiz süresi olduğunu belirttiler ve bir hafta sonra sık sık aramaya başladım. Müşteri hizmetleri ve hasar bölümü çalışanları ile yaptığım görüşmelerden tatmin edici cevaplar alamadım. Nedense bu şirketin telefonlarına ulaşmak çok zor; ulaşabilseniz  hat bir şekilde düşüyor. Düşmese bile müşteri hizmetleri yetkilisi üç dakika sonunda telefonu kapatmak zorunda olduğunu belirtiyor. Telefonumun yetkili servise gönderildiğini belirttiler. Servisin iletişim bilgilerini istedim. şirket prensplerini karşı olduğunu söyleyerek vermediler. İnternetten bir araştırma yaptım. İstanbul içindeki HTC teknik servislerini buldum. Aradım. Aradığım servislerden şöyle bir bilgi aldım. Türkiye'de HTC yetkili servisi yokmuş( orjinal parça kullanılmaması şüphesi ile). Oysa Cepkask ısrarla" Yetkili servis" İfadesini kullanıyor. CEPKASK ile yaptığım bir görüşmede cihazımın parçasının değiştiğini ama parçanın cihaz ile uyum sağlamadığını söylediler. Size bu mümkün mü? Nasıl ki HTC One S için üretilen bir orjinal parça cihazla uyum sağlamaz. Yaptığım servis görüşmelerinde böyle bir olayın söz konusu olmadığını ve ekran değişimi işleminin yaklaşık bir saat sürdüğünü öğrendim. Yani CEPKASK'ın müşterilerini oyalıyor. Bu gün CEPKASK Hasar Bölümü Yetkilisi Merve Gümüş hanım ile görüştüm. Mağduriyetimin giderilmesini istediğimi belirttim. Beklemem gerektiğini söyledi Merve Hanım. Hakem Heyetine şikatetimi bildireceğimi söylediğimde gidebileceğimi hiç bir sonuç alamayacağımı söylediler. İlginize şimdiden teşekkür ediyorum. İyi günler.

Gökhan KAYACAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder