21 Haziran 2013 Cuma

Barkoriko.com şikayetleri bitmiyor

Barkoriko.com dan şikayetçiyim. Cep telefonuma mesaj geldi. Kontör yüklüyorum diye benim kredi kartımdan 700 TL çekilmiş. Aynı gün, 1 saat sonra aradım. Nasıl bu kadar yalanla yapabiliyorsunuz dediğimde,  yok dendi. (Ses kayıtlarım var dinleyin bakalım, öyle ok demiş miyim diye) İptalini istedim. Ürünü görün öyle iptal edebiliyoruz dediler. Ürün geldi, nasıl iade edeceğimi sorduğumda, biz size döneceğiz diye yalan söylediler. Tam 10 kere oldu arıyorum ve iade edeceğim dediğimde ses tonları bile değişiyor. Tamam biz size döneceğiz deyip, telefonları kapatıyorlar. Bu kadar sorumsuzluk olur mu?

Yeter artık! Lütfen yetkililer şikayetimizi görsünler ve o firmayı durdursunlar artık. Ben halen paramın iadesini alamadım.

Saygılarımla
Nihale MUTLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder