12 Mayıs 2013 Pazar

Pozitif Grup Medikal Sağlık Hizmetleri para iadesi yapmıyor

22.11.2012 tarihinde Pozitif Grup Medikal Sağlık Hizmetleri satış elemanı GÖNÜL ŞENGÜL tarafından “kapıdan satış” yoluyla anneme, abime ve kendime 900 TL tutarında  Check-Up sertifikası aldım. Hizmet bedeli kredi kartımdan tahsil edildi. Annem ve abim muayene olmaya gittiklerinde memnun kalmadıkları söyleyip benim iptal etmemi istediler. Hastaneye giriş yapmadığım için firmayı arayıp 300 liranın iade edilmesini istedim, en kısa sürede iade yapılacağını söylediler. 4 aydır sürekli aramama rağmen para iadem yapılmadığı gibi, firmada çalışan Şenol Dülger adlı personel bankaya havale yapıldığını bu işin artık kendilerinden çıktığını söyleyip oyalamaya çalışmaktadırlar. En son görüşmemizde 45 gün sonra iade yapılabileceğini söyleyen firmanın sahibi olduğu bildirilen Emre Bey (0542 2205010) 45 günlük süre geçmesine rağmen ve defalarca aramama rağmen telefonlara çıkmamaktadırlar. Ayrıca check-up sertifikasının yanında (kendi check-up sertifika formunda da yazılı olan) cayma bildirim belgesi verilmemiştir. 1 hafta içinde cayma hakkımı kullanmak istediğimi söylediğimde formu doldurmama gerek olmadığını bu iadenin bana yapılacağını söylemişlerdir. 6 aydır kalan param 300 TL için çaba gösteriyorum elimden gelen her şeyi yapacağım, insanların alın terini haksızca umursamazca yemelerinin cezasını ödemeliler. Yardımlarınızı rica ediyorum.

Saygılarımla
Güneş Çelebi

Şikayet Edilen Firma: Pozitif Grup Medikal Sağlık Hizmetleri (Pozitif)
Büklüm Sok. No: 23/1 Kavaklıdere / ANKARA


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder