10 Mayıs 2013 Cuma

Defolu kıyafet neden iade alınmaz?


07/04/2013 tarihinde Adana Romance abiye mağazasından bir elbise aldım fakat alırken bana iade değişim veya para iadesi yapıyoruz gibi bir bilgi vermediler. Elbiseyi tadilata vereceğiz dediler ve ve tadilat sonrası elbiseyi aldığımda taşlı bir elbise olduğu için tüm taşları düştü geri mağazaya götürdüm ve bana asla iade alamayız elbiselerin garantisi olmaz dediler ve kötü bir tepki sergilediler asla ve asla ürünü iade değişim almıyoruz diye direttiler. Mağaza müdürü bilerek bizimle muhattap olmuyor, bu konu beni gerçekten çok üzdü. Ürün defolu bir ürün ve kabul etmiyorlar. Çoğu kişilerle böyle münakaşalar yaşamışlar ve kimseye değişim iade yapmamışlar. Ben ne yapabilirim paramı nasıl geri alabilirim lütfen bilgilendirir misiniz? Mağaza sahibi Mahmut Boydag.

Ezgi İzalp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder