9 Mayıs 2013 Perşembe

Barkoriko.com Şikayeti


 +8505001155 numarasından gönderilmiş “Tebrikler Kredi kartı ile fatura ödemelerinden kazandığınız konbara para puanlar 200 TL’ye ulaştı. Hemen 2129120008 i arayın. Puanlarınızı aktifleştirin” mesajını okuyunca aradım.

Bankalarla anlaşmalı firma olduklarını, özel müşterilere avantajlı ürünler sunduklarını belirtiler. Piyasa fiyatının yarı fiyatına verdiklerini söyledikleri 400 TL lik Piranha tablet satın aldım. Telefondan satış işleminin ardından hemen internete bakıp söyledikleri ürünün piyasa araştırmasını yaptım. Bir de gördüm ki bana 800 TL olduğunu bugüne özel (%50 indirimli)  benim gibi özel müşterilere 400 TL olduğunu söyledikleri ürün piyasada 177 TL. olduğunu gördüm.Satış işleminin gerçekleştiği telefon görüşmesinin üzerinden 10 dk geçmeden tekrar arayıp siparişimi iptal etmek istedim. İptal isteğini sisteme girdiklerini ve akşam 19:00'a kadar geri dönüş yapacaklarını söylediler. Beni aradılar fakat bu nedenle ürünü iade edemeyeceğimi söylediler. Müşteriyi bu şekilde dolandırmak suçtur. Sesli sistem ile her şartı kabul ettiğimizi ve hiçbir şekilde fiyat farkı nedeniyle iade edemeyeceğimizi söylediler. Bu dolandırıcılık değil de nedir? Ürünü göndermeden satış iptali tüketici hakkıdır. Lütfen bana bu konuda yardımcı olur musunuz? Ürünün satışın gerçekleşmesinin ardından 10 dk sonra iptalini istiyorum ama iptal edemeyeceğimi ödemenin gerçekleştiğini bu ürünü almak zorunda olduğumu ve sadece ürün bana söylenilen özelliklerde olmadığında iade edebileceğimi söylediler. ürünün bana söylenilen özelliklerde olup olmaması değil benim için Piyasadaki 177 TL lik ürünü 800 TL deyip indirimle 400 TL ye satmaları sorun. Bu düpedüz kandırmaca. DAHA SONRA şikayet var sitesine girip bakınca  nice insanın aynı şeyi BARKORİKO firması tarafından yaşadığını gördüm. LÜTFEN BU KONUDA NE YAPMAM GEREKTİĞİ KONUSUNDA BANA YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM. şimdiden çok teşekkür ediyorum...

Özlem Kartin

3 yorum:

  1. Ayni sekilde benide dolandirdilar siz siz olun kanmayin onlara simdi savciliga sikayete gidecegim istanbula uzagim yakin olsam odetirdim bunu onlaraya neyse nasilmis bakalim fakirin parasini almak

    YanıtlaSil
  2. bankaya dilekçe fakslayın. Açık istismar durumunda parayı firmaya vermez size iade ederler. Zira banka 2-3 ay gecikmeli ödüyor zaten o parayı firmaya.

    YanıtlaSil
  3. 02129120277 telefondan arandım Türkiye Elektrik Kurumundan arıyoruz deyip kaçak elektrik kullanmadığınız cihetle burdan böyle faturalara yansıtılan kaçak elektrik kesintisinin kaldırıldığı ve elektriği %3o tenzilatla kullanacağımı bildirdiler yalnız l95 TL lik bir kesintiden bahsedip ,mal alışı dolaysile taksitlerini ödemekte olduğum Yapı Kredi Bankasına bu ilave kesintiden bahsetmeyin dediler..En kısa zamanda Bankaya başvuru yapıp durumu bildireceğim ve de ayrıca savcılıga başvuracağım Günay Aksoy

    YanıtlaSil