18 Nisan 2013 Perşembe

TTNET ve Tivibu Şikayeti


Merhaba, benim şikayetim TTNET-TİVİBU ile ilgili, yaklaşık 3 ay kadardır süren bir mağduriyetim var, bu mağduriyetimi hem TTNET'e hem BTK'ya şikayet ettiğim halde (gerçi fazla haksızlık etmeyim BTK'ya şikayette bulunalı henüz 8 gün oldu) henüz tarafıma ne yazılı ne de telefonla cevap gelmedi. Hem "şaşkın" hem de "kızgınım", bir de burayı deneyim dedim. Efendim konuyu fazla uzatmadan size BTK'ya ve TTNET'e yaptığım şikayetlerin birer kopyasını gönderiyorum. Lütfedip ilgilenirseniz naçizane beni hem çok mutlu edecek hem de şaşırtacaksınız.. Saygılar.



TTNET'e yazdığım şikayet dilekçesi:
merhaba size kısaca konuyu anlatayım: bilmem kaç ay önce evimize sizin adamlarınız tivibu 2 ay deneme süresi paketi kurdular. Neyse, 2 ay daha bitmeden verilen tüm cihazları "dikimevindeki" telekom müdürlüğüne imza karşılığı teslim ettim. Neyse aradan bir süre geçti ttnet 12gb lik paketimi 2 ay felan bedavası olan sınırsız paketle değiştirmek istedim. Telefondaki kibar ama hiç bir iş yapmaya niyeti olmayan arkadaşlardan biri "tivibu 2 ay deneme süresi paketimin" üzerimde hala (kendi deyimiyle) beklemede kaldığını ve bu bekleme ibaresi kalkmadan paket değişikliği yapamayacağını söyledi ben de düzeltilmesini istedim kendisinden (kendisinden ve diğer 5-10 arkadaştan). telefon kayıtlarını tutuyorsunuz kontrol edin en az 3 kez şikayet kaydı verdim TIK yok!! onlarca kere aradım TIK yok!! Siz hiç çalışanlarınızı kontrol etmez misiniz!!! Sizi Tüketici haklarına şikayet ettim malesef onlardan da TIK yok!!! Evde çoluk çocuk ve eşim yoğun internet kullandığımız için her ay en az 100 TL fatura veriyorum!!! Üstelik yine o telefondaki malum işbilir arkadaşlar bu kahrolası ve her ne hikmetse çözülemiyen "BEKLEME" durumu kalkmadan TTNET aboneliğinden de çıkamayacağımı söylediler!!! Valla pek bir ümidim yok sizden yana ama SON BİR KEZ de burdan yazayım dedim!!! Zira burdan da bi sonuç alamazsam (ki bundan nerdeyse eminim) bu işi ALLAH a havale ediyor, mahkemede görüþürüz diyorum. Saygılar demeyi çok isterdim ama inanın içimden gelmiyor!!!!!!!

BTK'ya yazdığım şikayet dilekçesi:
Efendim, tahminen 5 ay kadar önce TİVİBU deneme süresi 2 aylık paket diye getirip eve TİVİBU yu kurdular, ben 2 ay daha bitmeden bütün cihazları imza karşılığı Türk Telekom Dikimevi müdürlüğüne teslim ettim. Neyse aradan bir süre geçti, evde kullandığım 12GB kotalı int. paketimi 2 ay bedavası olan sınırsız paketle değiştirmek için telefonla başvurdum. Bana TİVİBU paketinin sistemlerinde üzerimde "BEKLEME" de olduğunu ve bu ibare düzeltilene kadar bir paket değişikliği yapamayacaklarını belirttiler. Ben de durumun düzeltilmesi için defalarca başvuruda bulundum, 10larca kere telefon ettim (mümkünse bu arama ücretlerinin de iadesini istiyorum), bir sürü şikayet talebim var (telefon kayıtlarına bakabilirsiniz)ama arkadaşlar her ne hikmetse, bu "Tuhaf" bekleme durumu nasıl bir şeyse bir türlü değiştiremediklerini söyleyip duruyorlar 3 aydan fazladır! Üstelik abonelikten çıkmama da izin yok!!! 2 aydır fatura aşımı yüzünden 100er liralık fatura ödüyorum ve mümkünse bunların da iadesini istiyorum, zira ben başta bahsettiğim kampanyaya geçebilseydim 2 ay ücret vermeyecektim! Daha bugün aradım yine her ne hikmetse malum bekleme durumunun hala devam ettiğini, benim de kaderime razı olup beklememi istediler! Sanırsınız bu arkadaşların merkez bilgisayarları sanki evrenin öteki ucunda ve ulaşılamıyor, bir tuşa basamıyorlar!! Son olarak da isteğim, o kampanyaya falan geçmek değildir artık!!! Ben mümkünse ttnet ile bağlantımı sonsuza kadar bitirmek istiyorum. Saygılar.

 Ergin Cenk Çankaya

1 yorum:

  1. Fulpaket kullanicisiyim. Bana sozlesmede vaadedilen kanallarin bir kismini uzunca bir suredir izliyemiyorum. Magduriyetimin tazmin edilmesi lazim. Geregini arz ediyorum

    YanıtlaSil