5 Nisan 2013 Cuma

Gaziantep Yusufoğlu Güneş Enerjisi Şikayeti


Gaziantep Yusufoğlu firmasından 23/11/2011 tarihinde yeni yapılan 10 dairelik binaya kendi dairem için bir güneş enerjisi aldım. 21/5/2012 tarihinde yeni binaya taşındım. 17/01/2013 tarihinde güneşe enerjisinin panelinin ikisininde çivi ucu büyüklüğünde patladığını ve su kaçırdığını gördüm. Gaziantep'deki firmayı aradım. Sağolsunlar 1,5 ay sonra gelip baktılar. Kuyu suyu kullandığım için patladığını söylediler. Ben de diğer komşuların eski güneş enerjilerini göstererek "bunlar bu suyu kullanmıyor mu?" dedim. Ayrıca benim güneş enerjim hepsininkinden yeniydi. Hele bir de bu sene soğuklar çok olmadığı için antifriz gerektirmeyen panellerin neden patladığını sorunca cevap veremediler. Tanesine 130 TL fiyat istediler. Ben de bari birini siz ödeyin birini ben ödeyeyim dedim. Daha hala yapacaklar. Güneş enerjisi ısı panelinin üzerinde Çukurova/Adana yazıyordu. Burayla da irtibata geçtim. İlgilenmediler. Diğer komşuların paneli ile benim panel arasında çok fark var. Güneş ısı panelleri çok kalitesiz. Kalitesiz parça kullanılmış. Sakın Yusufoğlu Güneş Enerjisi almayın.

Levent YAZICIOĞLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder